NOD op 10 mei. Hoe is het meiden?

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Hoe is het met de meiden die rond 10 mei hun nod hebben?

Nog last van (zwangerschaps) kwaaltjes?

Ik heb een zwaar gevoel in mijn buik. Niet vervelend maar wel constant aanwezig.
Volgens mij herken ik dit uit m'n vorige zwangerschappen. Maar toen had ik ook pijnlijke borsten en nu niet eigenlijk.

Ik vind het erg spannend!! Nog een paar daagjes.
Dit is tot nu toe de ronde waar ik er het meest mee bezig ben.
Eigenlijk wilde ik dat niet, maar soms kan ik het beter van me af zetten en soms niet (zoals nu).
Kijk wel honderd keer per dag op dit forum.
Ik sta ermee op en ga ermee naar bed. Ik lig zelfs wakker om te hopen dat het nu eens raak is.
Is niet goed he? Ik weet het, maarja...

Liefs MM

hoi mm

ik begrijp precies hoe je je voelt.ik loop ook de hele dag te hopen dat ik zwanger ben.lees het forum van voor naar achter en terug,terwijl ik weet dat ik er echt niet wijzer van word.ik wil er niet mee bezig zijn maar ik kan er niks aan doen.het frustrerenste is dat ik geen idee heb wanneer ik ongesteld moet worden.heb nl 4 weken geleden een miskraam gehad.op mn eigenlijke nod woensdag had ik een negatieve test.aan de ene kant wel fijn,geen resthormoon meer.maar ik kwijn bijna weg in de wens om weer zwanger te zijn.en heb zoiets van:als het niet zo is laat me dan aub nu ongi worden,dan kunnen we door.ik heb mn nieuwe nod vastgesteld op 10 mei.eerder test ik echt niet(hoop ik).ik heb wel wat opvallende dingetjes als moeilijke stoelgang en veel afscheiding met een apart luchtje.dat had ik de vorige keer ook.dus wie weet...
ik ga voor je duimen!!voor iedereen trouwens.ben benieuwd hoeveel meiden van dit kluppie ook echt zwanger zijn.spannend...
groetjes kari

Hoi kari

dat van dat slijm heb ik ook!!
Echt wit en stevig. Sorry voor het vieze praatje. Is dit bij jou ook zo? Durf het eigenlijk ook niet te vragen, hihi

Rot voor je, een miskraam. Hoelang was je zwanger?
Ik heb dit nooit meegemaakt, dus kan er niet over meepraten, maar het lijkt me zo erg.
Ik kan begrijpen dat je dan helemaal zo snel mogelijk zwanger wil worden.
Hoelang zijn jullie bezig?

Wij zitten nu in ronde 6 voor ons 3e kindje.
Onze 1e was een onverwacht kadootje en van de 2e was ik in ronde 3 zwanger. Dus je begrijpt misschien wel dat ik al wat ongeduldig aan het worden ben. OOHH, mag ik eigenlijk niet zeggen, maar het voelt zo

Ik hoor weer van je. MM

Hoi meiden,

Ik heb af en toe pijn in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden. Verder voel ik eigenlijk niets dus het zal mij benieuwen....

Ik hoop voor jullie dat het raak is!

Groetjes, Tessje.

Hoi MM,

Klinkt misschien raar,maar ik snap precies wat je bedoelt.
wij zitten ook in ronde 6 voor een derde kindje. En eigenlijk
ben ik zoooo verwend. Beide keren was het in de 1e ronde raak.
Voor mijn gevoel duurt het nu een eeuwigheid. DAt van dat witte
slijm he ik ook . Kan dit ook helemala niet echt thuisbrengen.
Had eigenlijk 2 mei mijn NOD,maar in plaats daarvan kreeg ik 1
mei buikpijn net als bij eisprong en ben dus ook niet ongesteld
geworden.(normaal tussen 28-35 dgn).Heb m'n NOD nu maar
gezet op 15 mei,maar ondanks die witte afscheiding voel ik
me totaal niet zwanger. Zucht. .,wachten maar dus...

Groetjes Leonie

Tsja, ook ik zit net als jullie te wachten. Heb op 8 mei NOD (uitgaande van mijn langste cyclus van 45 dagen). Moet echt op mijn tanden bijten om niet te gaan testen.
Ook ik voel van alles, ook ongi-gerommel, maar tot nu toe niets te zien. Maar ja, dat was eerder ook al en toen werd ik toch nog ongi.
Shit he, die onzekerheid.
Nou meiden, nog even samen volhouden.
Groetjes V.

Ik ben aan het dubbeldenken "het zal deze keer wel weer niet raak zijn" en tegelijkertijd denk ik ook "ik ben nu vast wel zwanger". Maa ik heb geen idee. Ik houd wat vocht vast (dikke vingers en een bolle buik), maar dat doe ik vaak vlak voor ik ongesteld word. We hebben deze maand een keer niet om de dag gevreëen, maar nog steeds wel vaak, dus wie weet.... En anders maar op naar ronde 13....
vr.gr. vis78

Hallo!
ik heb mijn NOD tussen vandaag en 13 mei, maar voel nog helemaal niets.
geen gevoelige borsten, niet veel witte afscheiding, geen buikpijn of andere klachten....
denk dus dat het niet raak zal zijn.
ga aanstaande zondag testen, dan ben ik precies 1 dag langer dan mijn langste cyclus.
(   als ik zolang kan wachten tenminste )

groetjes,
Leonie75

Terug
Bovenaan