NOD op 10 mei. Hoe is het meiden?

Hoi MM,

Superherkenbaar!!!
Heb precies hetzelfde! Wij zijn nu in ronde 9 voor ons vierde kind.
De eerste keer duurde het 11 maanden; de tweede keer slechts 2 en was het een tweeling. Allemaal zeer voorspoedig verlopen.
Ben tamelijk regelmatig maar nu al 7 dagen overtijd terwijl ik wel al 2 negatieve testen, de laatste gisterochtend, heb gehad.
Ik reken mezelf tot een echte deskundige op zwangerschapsgebied met 2 zwangerschappen en een miskraam (in ronde 7)  achter de kiezen maar ben nu toch weer zooooooo onzeker, ongeduldig etc.
Heb jij dat ook, dat je eigenlijk niet zo goed ongeduldig durft te zijn omdat er zoveel zijn die al veel langer wachten, nog helemaal geen kinderen hebben etc.
Mensen die hier helemaal niet mee bezig zijn vinden het helemaal raar dat ik er zo mee bezig ben.
Vindt het wel fijn om nu een soort van gelijkgestemde te hebben gevonden.

Hoi Mama van 3

Ik ben blij dat jij hetzelfde voelt!
Lekker ongeduldige types zijn we, terwijl we natuurlijk helemaal geen klagen hebben met 2 en 3 kinderen.
Ik weet het, en durf het ook niet vaak uit te spreken.
Zelfs mijn man heeft zoiets van we wachten gewoon rustig af.
Ik kan dat niet. Ik ben er de hele dag mee bezig. Heb ik nog wel buikpijn, voel ik mijn borsten en telkens naar de wc om te kijken af de vloed nog wel wit is ipv rood!
Ik schaam me eigenlijk een beetje. En wil er ook echt niet teveel mee bezig zijn.
Maar deze dagen, zo vlak voor mijn nod, doe ik het toch.

Ik vind dit in ieder geval een super fprum, waar ik lekker mijn ei kwijt kan!
Wanneer heb jij je nod?
groetjes MM

Ohh sorry!
Ik lees net dat je al overtijd bent!
Wat rot dat je nog niet positief test. Ben je wel vaker overtijd?
groetjes MM

Nou, was ik vanmorgen nog aan het dubbeldenken ("vast niet"/"misschien wel").. vanmiddag een beetje opgezette en zere buik en ik dacht.....shit. En net ben ik dus ongesteld geworden. Beetje vroeg, op dag 25! Maar het voelt en ziet als een echte, dus bij deze op naar ronde 13... Manlief had net een traan zijn oog van teleurstelling. Hij huilt nooit, maar hij vindt het (net als ik) ontzettend jammer dat het weer niet gelukt is.....
Groetjes vis78

Hoi Vis,

Wat ontzettend jammer dat je ongi bent geworden!
Ik snap dat je daar goed van baalt!

Op naar de volgende ronde, maar daar kan je nu nog even niet aan denken, zeker?

Liefs MM

Terug
Bovenaan