Nod op 20 september wie ook???

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Wie heeft ook NOD op 20 september???
Hoe is het met jullie voelen jullie wat???
Heb al bijna 2 wk wat krampjes bij mijn lies van links naar rechts!!!
En een opgezette buik!!! Ja of het wordt weer een gigantische RD of het is raak!!!
We wachten af spannend!!! Gelukkig heb ik genoeg afleiding deze week pffffffffffff!!!
Succes hé meiden die op het wachtbankje zitten!!!

Liefs Sandy

Hey Hey

Ik heb mijn NOD op 22 september, 2 daagjes later maar ik zal voor je duimen! Echt ontzettend spannend! Heb al stiekem getest helaas! wie weet de 22e en anders op naar de volgende ronde! Voel jij al wat?

gr Kimmie

Hoi!

Ik hou mijn NOD ook op 20 September.
Ik ben nog onregelmatig, maar heb  mijn gemiddelde cyclus berekent, n.a.v. mijn  laatste  4 cyclussen.  Dan zou die dus op 20 September zijn.
Ik zit nu in de tweede ronde voor eerste kindje.
Had vorige week anderhalve dag wat roze afscheiding, niet veel. Daarna was het weg. Dacht dat mijn ongie eraan zat te komen, maar dus (nog) niet.
Wat jij beschrijft; opgezwollen buik en steken in de liezen. Had/heb ik ook!
Ik vind het erg spannend.
Af en toe denk ik dat mijn ongie wegblijft door stress ofzo. Maar we zullen zien...
Ik zal ook voor jou duimen!

Ken

Hoi Sandy, Ken  en Kimmie,
Ik heb ook vanaf morgen mijn nod. Ik ben erg zenuwachtig. Hoe dichterbij mijn nod komt, hoe minder kwaaltjes ik heb. Ik heb de afgelopen 2 weken veel last gehad van mijn ovulatoepijn en sinds 4 of 5 dagen erna ook veen steken en krampen in mijn buik gehad. Ook hele gevoelige tepels en borsten. Ook mijn huis is deze week opeens een stuk gaver dan normaal. Nu heb ik alleen nog erg gevoelige tepels...... Verder hoop ik dat ik deze ronde een normale cyclus heb van ongeveer 32 dagen. Mijn vorige was om de een of andere reden 61 dagen.

Succes ermee!!

Groetjes,
Sara

Hallo allemaal,

Ik verwacht mijn NOD ook rond de 20e september. Spannend he!!!!
Ik heb al gedurende een week een vol zwaar gevoel in mijn onderbuik en soms steekjes links en rechts.
Mijn borsten voelen voller/zwaarder maar zijn niet pijnlijk.
Ik weet echt niet wat ik moet verwachten.
Wachten duurt erg lang!!!!
SUCCES ALLEMAAL MET WACHTEN.

Groetjes Yvonne

Hey meiden,

Pfffffff het wordt toch weer spannend voor ons allemaal, wat raar toch de hele maand ben je erniet mee bezig maar als de NOD nadert wordt het toch spannend!!!!
Hoop dat we gewoon allemaal verhuizen en mooi zwanger zijn!!!
Nog ff geduld moeten we hebben, oh ja wanneer gaan jullie testen???

Liefs Sandy

Hallo Sandy, Yvonne,Sara en Ken!!!

Echt spannend! Ik heb last van steken in me onderbuik aan twee kanten en een opgeblazen gevoel in me buik. Ook lijkt het alsof me buik kei hard is en heb ik last van wisselende stemmingen. Weet niet hoor pffff denk dat ik het me verbeeld maar heb stiekem wel hoop hihih Ik ga denk ik zondag testen! En jullie???

gr Kim

Hoi allemaal,

Ik heb ook een dezer dagen mijn NOD. Ik weet niet precies wanneer eigenlijk. Ik heb namelijk meestal een cyclus van 42 dagen, laatste keer 45 dagen. Als ik uitga van die 42 dagen was vandaag mijn NOD, maar nog niets te zien hoor... Nu had ik zelf het idee dat ik pas vorige week maandag mijn eisprong heb gehad. Dan zou ik toch officeel twee weken daarna ongesteld moeten worden?  Succes allemaal!

Groetjes  

Terug
Bovenaan