Nod op 20 september wie ook???

Hoi meiden!

Allereerst Sara: GEFELICITEERD!!!! Super zeg! Geniet van dat wondertje in je buik!

Ik heb mijn NOD op de 20e gezet. (morgen dus) Maar aangezien mijn langste cyclus 43 dagen is geweest en ik morgen op dag 35 van deze cyclus zit, ga ik op z'n vroegst a.s. zondag pas testen.

Ik had vandaag ook weer af en toe steken in mijn onderbuik. (trouwens, nog steeds geen ongie te bekennen)
Gisteren had ik af en toe wat steken aan de zijkant van mijn borsten. Vandaag niet meer. Heb wel wat wit/gele afscheiding nu. (sorry voor de praat!)
Verder weet ik het niet hoor...
Dus ga ik vrijdag of zaterdag om een zwangerschapstest als de rd's uitblijven.
Welke zal ik kopen?
Iemand een idee?

Ik duim hoor!!

Liefs...

Hoi Sandy,

Mijn nod is pas 8 oktober, moeten eerst dus van t weekend nog even flink aan t klussen. En dan wachten, wachten, wachten. maar.... Vandaag zijn we de hele dag met de auto naar Duitsland geweest, rondgereden in de grensstreek. Over 6 tot 12 maanden hopen wij daar een boerderijtje te kopen en dan word ik ook een duits meisje! En hopelijk zijn we dan 2 zwangere duitsters!!!

groetjes Wietske.

Goedemorgen allemaal,

Nou tot nu toe nog GEEN RD, maar ja wel vage krampjes in de buik!!!!
Ben ook erg draaierig en heb het savonds steenkoud brrrr!!!!
Gisteren was ik ook doodmoe en kwam er niks uit me handen!!!
Durf eigenlijk nog niet te testen te bang voor een negatieve test!!!
Denk dat de RD gewoon komen en als ze niet komen denk ik pas dat ik in het weekend pas ga testen of volgende week!!! Hoop dat ik het volhou!!!
En hoe is het bij jullie???
Succes hé meiden duim voor jullie allemaal!!!

Liefs Sandy

Hallo!!!

Denk toch niet dat ik dit weekend ga testen! Heb het idee dat het deze x niet raak is, wel vaaage klachten maar heb het het idee dat ik er meer moet hebben als ik idd zwanger zou zijn. Ben erg onzeker! Maar vind het knap van je hoor Sandy dat je wacht tot het weekend of volgende week ik hoop het echt voor je! En hoe is het met de rest merken voelen jullie al iets? Wat denken jullie zelf?

Liefs Kim
(vandaag onzeker) hahaha

Ha meiden,

Hier nog eentje die vandaag en morgen enorm in spanning zit...
Ik wil eigenlijk pas maandag testen... Dan gaan we op vakantie, lijkt me een mooi begin als de test positief is, en anders gaan we het snel vergeten en genieten van de vakantie!!

Voel nog geen ongi verschijnselen. Wel allerlei andere klachtjes. Ben heel erg benieuwd, zou het nu na ruim anderhalf jaar proberen wel eens leuk vinden als we een tweede kindje mogen verwachten... Maar ja, niet iedereen krijgt op commando een kindje... Het blijft nog altijd een wonder...

Ik hoop dat ik jullie snel kan laten weten dat ik positief heb getest, en jullie ook!!

Groetjes J26, inmiddels al weer 29...

Hey J26!

Ik hoop voor je op een positieve test!!! Hou ons op de hoogte

liefs Kim

Terug
Bovenaan