NOD ROND 10 AUGUSTUS

was wel altijd zo toen in nog daar ginds werkte, veel van de vrouwen waren tegelijkertijd ongesteld.... raar he?!
ik vind het ook veel leuker zo, kun je nog beter met elkaar meeleven! nou en nu gauw aan je werk he/! marco is er weer joehoeeeeee

Haha is goed! Spring hem niet op zijn nek hoor! Ja grappig is dat, toen ik thuis woonde was ik vaak gelijk met mijn ma en zus! Klopt wel he? Haha, doei doei

hoi meiden,

leuk dat jullie weer mee doen, eigenlijk niet natuurlijk, als je er niet was was je nu zwanger geweest.
maar laten we op heel veel geluk en vruchtbaarheid hopen deze maand.
ik hou maar een extra lange klustijd aan deze maand

liefs dimka

Hallo Dimka,

Ja ik ook hoor! Eens kijken wat deze maand ons brengt....of niet? De tijd na je eisprong is het spannends vind ik. Dan weer dat afwachten!

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Ik heb ook mn nod op 10 aug. met een cyclus van 30 dagen. Wanneer is nu mijn eisprong? Ik lees soms 14 dagen na mijn eerste 'rode' dag en soms 14 dagen voor mijn eerste 'rode' dag. Het is maar een verschil van een paar dagen, maar weten jullie wat ik dan aan moet houden?

X

Hallo Marlyn, die 14 dagen is maar een indicatie die bij een cyclus van 28 dagen hoort. Jouw cyclus is 30 dagen en dan is halverwege ongeveer je eisprong. Alleen heeft de ene de eisprong weer vroeger en de ander later. Dus eigenlijk kun je het alleen vernemen dat je onderin je buik steken krijgt en doordat je doorzichtige draderige slijm hebt. Of je moet je temp opmeten. De dag voor je ei daalt je temp. en de dag van je ei is deze gestegen met   ongeveer 0,3 en dat blijft tot aan je ongi of als je zwanger bent blijft deze hoog.

Liefs Yvonne

heey meiden,

mijn NOD is op 10 aug, cyclus 31 dagen, 1e kindje. echt wel heel spannend hoor! vooral  de dagen nadat je flink heb geklust! en dan maar wachtten..
hopen dat het voor ons allemaal een vruchtbare maand is!

Merlyn, je kan via google ook zoeken naar cyclus oid en dan moet je je cyclus invullen en ik meen ook het aantal dagen van de RD en dan verschijnen de vruchtbaartste dagen, een indicatie, ook in beeld. heel handig.

liefs

hoooiii!!

mijn NOD is ook 10 augustus als ik uitga van 35 dagen.. dit is de 2de ronde, eerste cyclus was dus 35 dagen. spannend!!!!

succes iedereen

quote: LauraLuvJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 18:21:27'));

hoooiii!!

mijn NOD is ook 10 augustus als ik uitga van 35 dagen.. dit is de 2de ronde, eerste cyclus was dus 35 dagen. spannend!!!!

succes iedereen

Zeker spannend kon ik maar weten wanneer mijn ovulatie plaats vond kon ik tenminste iets plannen

groetjes nadia

Terug
Bovenaan