NOD rond 15 december of 20 december

Hallo allemaal,

Afgelopen maand weer sinds tijden met ovulatietesten gewerkt! De vorige maanden had ik altijd een cyclus van 29 dagen. Alleen had afgelopen maand pas op dag 19 (6 december) een positieve test plus cervixslijm. Wij hebben die dag en dag ervoor het erg gezellig gehad, dus nu wachten op NOD. Wat me nu dus al in de war maakt?. Is het nu 14 dagen van ovulatie?(20 december) Of mijn normale cyclus volgen? (15 december).

Denk maar dat ik me aan de 20ste vasthoudt! Dan weet ik zeker dat ik goed zit.
 
Ohhh spannend!! 
Ik hier vandaag een positieve ovulatietest! Ik heb 1 november spiraaltje na 5.5jaar laten verwijderen, en werd 20 november voor t eerst weer ongesteld (voor maar 2 dagen). Sinds 25 november ovulatietesten gebruikt, en altijd maar negatief, maar vandaag niet :)! Wat een opluchting! Gelukkig gisteravond nog geklust, en we maken er maar een klusweekend van;p.
Omdat ik dus geen idee heb hoelang mijn cyclus is, heb ik ook geen idee wanneer mijn NOD is, maar volgens mijn app zal die ergens rond kerst zijn... Dat zou nog eens een leuk kerstcadeautje zijn! 
Groetjes Daniëlle
 
Hey! 
Spannend hoor , en verwarrend lijkt me als je cyclus niet helemaal het zelfde is ... 
mijn NOD is 22 dec dus nog even geduld hebben, na een miskraam 8 weken geleden hebben we voor het eerst met ovulatietesten gewerkt omdat ik niet helemaal zeker was hoe m’n cyclus weer was, maar bizar hoe snel je lichaam het verwerkt en was op de dag nauwkeurig m’n eisprong, nu afwachten ... 
succes allemaal! 
 
Haaai Meiden, ik zit er precies tussenin met mijn NOD.
17 december is die van mij.
Heb een vroege test van action en van de kruidvat klaar liggen, ik kan echt niet wachten.
En ook nog een CB voor het geval er een streepje staat.
Hopen dus en flink duimen aankomende week...
Spannend meiden
 
Hoi allemaal. 
Wat super spannend allemaal. 
Mijn NOD is iets later. 25 dec. 
Vind het onwijs spannend. :)
@junibaby12 hoeveel van te voren kun je test van de action doen?
 
Hi! 
Hier ook een NOD op 21 december, Spannend! 
Opzich is mijn cyclus redelijk strict, om de 28 dagen
volgens internet en mijn berekeningen zou afgelopen donderdag 
mijn ovulatie zijn, helaas geen positieve ovulatietesten, 
iets wat mij onzettend onzeker maakt.. maar we
blijven positief! Mocht het deze maand niet lukken 
weet ik dat ik volgende maand wellicht een ander merk moet 
proberen om er achter te komen wanneer mijn ovulatie dan wel is.. 
 
Gezellig wel zo, samen afwachten! :) 
 
Met de testen van de action kan je 4 dagen eerder testen. Wat natuurlijk geen garantie is als het negatief is.
Maar wat ik op meerdere forums lees, schijnt de Action test best betrouwbaar te zijn.
Ik ga 2 dagen voor tijd testen omdat ik graag mijn vriend wil verassen en aangezien wij niet samenwonen (bewuste keuze) wil ik het graag vertellen in het weekend als hij bij me is.
 
Terug
Bovenaan