NOD rond 15 december of 20 december

Ze zeggen dat je er niet mee bezig moet zijn MAAR HOE DANNN?

Haha . Naja we wachten geduldig  af . Ben sinds september gestopt met de pil

heb helaas wel lange cyclussen van 35 dagen ong dus duurt het elke keer extra lang ?

 
 
Wij hebben hier geen ovu testen gebruikt.
Wel een app die aangeeft wat de vruchtbare dagen zijn en vooral die dagen om de dag geklust.

Hier wel wat kwaaltjes, maar het kan ook zijn dat ze me nu opvallen nu ok gefocust ben op mijn lichaam...

Wel wat last van mijn maag en vanmiddag wat last van maagzuur.
En onwijs veel trek in van alles en nog wat...

@Nicolle, neeee hoor, helemaal niet raar... Logisch toch als je heel graag wil...

Net uit eten geweest met vriendinnen, vroeg 1 van die meiden, ben jij soms vegetarisch?
Was een restaurant met onbeperkte hapjes zoals carpaccio en biefstuk, ik ging dus voor de gebakken vis.
Moest echt veel aan mijn neus voorbij laten gaan.
wil natuurlijk niks risceren.
Maar ik verzeker jullie, als ik ongesteld ben, ga ik carpaccio halen!!!!
Hahahaha


 
Hahaha nou laten we op het goede hopen.  Ik probeer alles ook zoveel mogelijk te vermijden ook alcohol bijv 
Kan me niet snel genoeg gaan.  Ik gebruik ook nog geen ovu testen wel inderdaad een app die aangeeft wanneer de vruchtbare dagen zijn .  Wanneer kun jij testen  ?   
Ik ben trouwens vrij nieuw  hier dus alles is nog even uitvogelen voor mij op deze pagina 
 
Ik probeer ook al op veel dingen te letten. Je weet maar nooit natuurlijk. 
 
Vanmiddag vriendinnen uitje gehad, en kwamen zoveel geuren voorbij dat ik telkens misselijk werd. Ook veel hoofdpijn en zere tepels. Kan natuurlijk veel betekenen 
 
@Nicolle Mijn NOD is 17 december.
Ik ga 15 december mijn 1e test doen, heb 2 verschillende liggen, van de action en van de kruitvat.
Ik voel me al echt zwanger, herken dit gevoel van de vorige 2 keer, zal dus echt teleurgesteld zijn als het niet zo is...
Maargoed, kan ook de wens van de gedachte zijn he.
We zullen dus echt op een streepje moeten wachten.
Ik ben hier al lid sinds 2011, maar ben hier al jaren niet geweest, tot vorige week.
Toe dacht ik, laat ik weer eens een kijkje nemen bij alle meiden die met dezelfde verlangens rondlopen.
En tadaaaaa, daar zijn we :)

Wanneer kan jij testen?

@Nurse, klinkt allemaal heel erg zwanger hahaha.
Wanneer mag je testen?
Als het goed is krijg je dit soort symptomen pas na de innesteling, Ik zit nu op 7 dpo (Days past ovulation.... net geleerd haha)
Dus kunnen de kwaaltjes hier aankomende week ook de kop opsteken.
Ben benieuwd.
Wel al een dag of 3 krampen rond mijn baarmoeder.
NOG 1 WEEK!!!!
 
Mijn nod is ongeveer 22 December   maar ben bang om te testen om 
Teleurgesteld te worden  . Nou spannend allemaal  succes in ieder geval ?
En de 3e al hihi super gaaf     
 
Terug
Bovenaan