nod rond 17 mei , meiden , zijn er al verschijnselen....

hoi, ik ben nieuwsgierig of jullie al zwangerschapsverscheinselen hebben .
ik heb alleen vveel afscheiding , geel van kleur en verder wat ongie krampjes af en toe en last van bovenbenen, en enkele pukkeltjes.......

ik heb me er deze maand niet zo mee bezig gehouden dus ga er van uit gewoon ongie te worden....hoop natuurlijk van niet!!!!

hoe is het met jullie ook al verdachte kwaaltjes.....????

groetejes daan

Hoi, rond 15 mei verwacht ik ongi te gaan worden, zijn al twee jaar aan het ofenenen, maar nu weet ik het niet meer zeker; borsten groeien, eet augurk!!! terwijl ik die dingen niet lust en gisteren avond heel erg misselijk. Geen afscheiding ofzo, wel krampjes. Durf nog niet te hopen, bang dat mijn lijf me weer in de steek laat.
Weet je, ik wil het liefst gaan slapen en volgende week wakker worden, niet in onzekerheid zitten tot DE TEST gedaan kan worden.
Sterkte en ik zal ook voor jou duimen.

quote: daan2 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-05-2006 11:11:25'));

hoi, ik ben nieuwsgierig of jullie al zwangerschapsverscheinselen hebben .
ik heb alleen vveel afscheiding , geel van kleur en verder wat ongie krampjes af en toe en last van bovenbenen, en enkele pukkeltjes.......

ik heb me er deze maand niet zo mee bezig gehouden dus ga er van uit gewoon ongie te worden....hoop natuurlijk van niet!!!!

hoe is het met jullie ook al verdachte kwaaltjes.....????

groetejes daan

Hoi,
Ik heb 14, 15, of 16 mei mijn NOD, is mijn eerst ronde, maar heb ook allerlei krampjes in mijn buik, van de week last van onderrugpijn, ook veel gele afscheiding...nu weet ik niet of dit verschijnselen zullen zijn van de rode duivels die onderweg zijn, of tekenen zijn van een eventuele zwangerschap, denk zelf dat de rode duivels onderweg zijn ..maar goed ff afwachten...spannend hé???!!!
Veel succes jullie! ik hoop dat het iets positiefs is voor jullie!
Groetjes,
Areesa

hoi, nou nog meer kwaaltjes erbij...heb vanmiddag mijn lunch in de wc pot doen belanden.!!!!
als ik nog vaker ga overgeven deze dagen dan weet ik het bijna zeker....heb bij de vorige 2 meiden ook 16 weken aan een stuk misselijk geweest , kon bijna niets binnen houden toen , maar geen overhaaste conclusie's terkken toch dames , ik leef ook met jullie mee

duimen omhoog, daan

wat spannend daan!!!! jemig, klinkt wel heel erg als............. Of als flinke voedelvergifteging, maar daar gaan we niet van uit!!

Ik mjin NOD 15 mei, weet niet meer wat ik voel of niet voel, af en toe beetje rugpijn, paar dagen ongi-gevoel gehad, maar da's weer weg, voel niks (meer) aan mijn borsten, niet misselijk, enige dat ik al een paar dagen (sorrie even vies) dunnere ontlasting heb.
maar ja, of dat er mee te maken heeft?????

Nou ja, wacht nog maar af, maar zucht, wat duurt het lang.

Ach moet ook niet zeuren, pas ronde 2, maar als je eenmaal hebt bedacht dat je ervoor gaat!!!!!!!!!!
Ga voor jullie duimen dat die rode duivels wegblijven!!!! En dat jij niet zo missleijk meer bent daan, maar wel gewoon lekker zwanger!!!

Liefs, Mienetje

Hoi meiden.
Ik heb mijn NOD ergens rond 19 mei maar ik voel echt helemaal niks.
Soms zit mijn broek te strak na het eten (misschien te veel gegeten haha)
Vorige ronde had ik allerlei kwaaltjes en toen hield mijn lichaam me voor de gek.
Nu denk ik maar niks,ik zie wel maar hoop natuurlijk wel!!!
Succes allemaalLiefs Mikkie

Ik probeer nu drie maanden om zwanger te worden dat is nog kort, bij mijn eerste zwangerschap duurde het twee jaar en toen had ik hele erge buikpijn en dacht dat ik ongesteld moest worden niet meer bij na gedacht dat ik zwanger kan zijn had me toen zo op mijn werk gericht! Vind het wel leuk om een broertje of zusje voor onze zoon te krijgen en zelf willen we het ook graag! had nu vier dagen heel erg pijn in mijn borsten maar is nu opeens weg moet het de 18 weer krijgen! heeft iemand dit ook wel eens??
Wat zit een vrouw lichaam raar in elkaar want ik dacht van de week toch even dat het zo was maar nu dat de pijn in mijn borsten weg is ga ik weer twijfelen!!

Groetjes!!!
En iedereen heel veel sterkte!!!

Hoi Daan,

Ik heb mijn NOD 18 mei,maar ik het het vermoeden dat het nu wel es raak kon zijn!

Zondag ga ik een test doen,das 4 dagen voor mijn NOD,met sensitest,of het slim is weet ik niet,maar ik kan niet langer meer wachten

Succes iedereen,vooral met het wachten!

liefs Caro

Terug
Bovenaan