nod rond 17 mei , meiden , zijn er al verschijnselen....

Hoi meiden,

Ik heb vandaag zelf getest en deze was na 7 rondes positief!
Mijn vorige NOD was op 5 april.
Halverwege mijn periode had ik wel buikpijn (anders niet), maar durfde niet te hopen.
Verder weinig klachten. Vorige hoopvolle maanden meer, maar je geest houdt je inderdaad voor de gek! Nu wel slapeloze nachten afgelopen week, maar verder eigenlijk niets. Wel wat gevoelige borsten, maar dat heb ik elke maand wel, hoewel het nu meer op mijn tepels geconcentreerd lijkt, die (denk ik) nog gevoeliger zijn. Ik durfde deze uitslag echter niet te hopen, want ik heb dus elke maand wel "zwangerschapsverschijnselen". Halverwege elke periode pukkels en tegen de tijd van de nieuwe periode weer (nu ook!) Verder ook veel afscheiding, maar ook nu heb ik nog veel (wittige) afscheiding. Van mijn vorige zwangerschap weet ik echter nog dat deze afscheiding alleen maar meer wordt. Ik ben destijds halverwege de zwangerschap nog helemaal in paniek naar huis gegaan, omdat ik dacht dat mijn vliezen gebroken waren (het was echter alleen afscheiding).
Nu ben ik dus zwanger (JIPPIE), maar het voelt eigenlijk niet zo. Of althans, ik voel eigenlijk nog niets.
Je ziet dus: er is niets van te zeggen of deze kwaaltjes op zwangerschappen duiden, hoewel ik ook al 7 maanden aan het lezen ben of de kwaaltjes van anderen overeenkomen met die van mij en dus duiden op een zwangerschap.
Ik wens jullie allemaal veel succes met het lange wachten en ik hoop dat voor jullie de uitslag deze maand ook positief is!
Groetjes Barbara

Hoi Daan!
ik had mijn NOD tussen 06 mei en 13 mei. wilde eigenlijk vandaag gaan testen als ik nog steeds niet ongi zou zijn, maar de test die ik had liggen heb ik afgelopen woensdag al gebruikt....toen negatief.
Maar ben nog steeds niet ongi, wel wat krampen onder in de buik gehad ongeveer een week lang, dus dacht ik dat ik wel ongi zou  worden maar die krampen zijn nu weg.
verder geen klachten zoals gevoelig borsten of steken in de lies. Wel ben ik vanmiddag zowat flauw gevallen, het werd ineens helemaal zwart en dacht dat ik moest overgegeven. Heb zowat een kwartier op de grond gelegen  met een natte handdoek over mijn gezicht, en uiteindelijk werd de duizeligheid en misselijkheid minder en heb ik niet  hoeven overgeven.
mijn vriend riep gelijk al: je bent zwanger
heeft iemand van jullie dit wel eens gehad?
helaas kan ik morgen  geen test kopen, dus ga ik ( als de ongi uitblijft natuurlijk ) dinsdag test kopen en woensdag of    donderdagochtend testen.
ben benieuwd!

groetjes!
Leonie75  

Terug
Bovenaan