NOD rond 18 oktober

A

Anoniem

Guest
Ja dat duurt nog een hele poos maar ik ben benieuwd wie er allemaal met me mee doen.
Dit weekend begint het klussen weer tot ongeveer 5 oktober en dan is het weer wachten geblazen.
Ben voor het eerst bezig met het voelen van de baarmoeder ik geloof dat het langzaam wat zachter word dus dan moeten we aan de gang. Dat slijm ik weet wel hoe het eruit moet zien maar in mijn ogen is het allemaal hetzelfde maar ik ga een beetje opletten.

Kijken of het dan lukt.

DUs mede klussers laat wat van je horen

Hoi Lisanne,,

Ik heb mijn nod op 19 okt. Dus het klussen komt er inderdaad weer aan.
Welke ronde zit jij? Wij zitten namelijk in ronde 7.
Zal weer een spannende maand worden..
Hopen dat het deze maand raak is...Suc6 met het klussen.

Liefs Lies

Hoi Lisanne,

Op 21 oktober is mijn nod. Klusweek kan weer beginnen! We moeten nog wel even geduld hebben want het duurt gewoon zeker nog drie weken voor we iets weten. Ik hoop dat ik deze maand meer geluk heb. Om mij heen worden steeds meer mensen zwanger. twee weken geleden kwam een hele goede vriendin mij vertellen dat ze zwanger is van haar eerste en vorige week hoorde ik dat mijn directe collega ook al tien weken zwanger is van haar tweede. Wij willen nu ook heel graag een broertje of zusje voor ons zoontje. In juli hebben we de pil laten staan. We zitten nu in ronde drie. Spannende tijden!

Groeten van mij

Hoi Lisanne,

Ik heb mijn NOD ws. 20 oktober (ws. omdat het nog wel eens ietsjes kan wiseelen, ik heb nu steeds een cyclus van 5 weken, maar soms ietstjes korter en soms heel iets langer...

We zitten onder tussen al weer in ronde 10, in nov 2005 gestopt met de pil,  ik had eigenlijk zoiets van we gaan dit keer eens rustig aan doen, maar ja nu de klustijd er weer aankomt...

We wachten geduldig af....

Groetjes jelka

Ik zit nu in ronde 2. Klusweek in volle gang. Zit op dag 11 kan het zijn dat ik nu al mijn eisprong heb gehad?? had vandaag licht bloedverlies eventjes en nu ook al weer weg. Hangt dit samen>???

nod is de 18e pas dus dat is over 17 dagen??

hoi Lisanne,

Mijn NOD is ongeveer de 19e. Maar omdat ik de vorige keer in eens een cyclus had van 26 dagen, kan het ook de 17e zijn.
Wij zitten ook in ronde 2.
Heb me nog niet verdiept in de slijmstructuur of het voelen aan de baarmoedermond of temperaturen.

Dat lichte bloedverlies zal waarschijnlijk duiden op   je ovulatie, omdat je NOD nog een tijdje duurt.

Succes,
Stanneke

'hoi meiden
ik heb geloof ik ook 19 okt mijn nod
was 21 sept weer voor   hetb eerst na 7 jaar na spiraal
heb 1 sept laten verwijderen
ben van weekend begonnen met klussen is dat te vroeg?
groetjes tot hoorns

Hai,

Mijn nod is ongeveer 16 oktober.
Ik ben erg benieuwd of het dit keer wel raak is. Ben 3 maanden bezig, dus nog niet zo lang maar ben wel ongeduldig.
Ik let eigenlijk niet op slijm enzo,   let er alleen op als ik het meest vruchtbaars bent.
Ik drink af en toe wel wijn, is toch niet zo erg nog of beinvloed dat de vruchtbaarheid.
Meiden allemaal succes. wachten tot de nod dag.

liefs linda

Terug
Bovenaan