NOD rond 18 oktober

Hoi,

Mijn NOD is 15 oktober, dit is na mijn bbz in mei de 4e ronde voor een derde kindje. Het begint nu toch wel weer spannend te worden. Was met mijn eerste meteen na het stoppen met de pil zwanger ( ondanks dat ik midden in een strip stopte ), met de tweede was ik in ronde 4 zwanger. En afgelopen april bleek ik ondanks het gebruik van de pil zwanger te zijn van een derde, helaas bleek dit eind mei een bbz te zijn. We wachten nu af welke ronde onze ronde is.

Groetjes, Manon

Hoi meiden.

Mijn nod dag is rond 15 okt.
heb deze maadn voor het eerst ovulatie testen gebruikt en afgelopen weekend had ik positief .
Heb dagelijks geklust dus hoop dat het raak is.

groetjes bianca

hoi meiden,

mijn NOD is 14 oktober als het goed is. Ben wel onregelmatig, maar weet wel precies (denk ik tenminste ) wanneer mijn ei komt want dan heb ik echt 1 en soms 2 dagen een flinke prop helder draadtrekkend slijm. En dan ben ik 2 weken later ongi.
Nu had ik dat zaterdag weer en eigenlijk zouden we nog een maand met condooms klussen maar ik had ineens zoiets van 'we gaan ervoor' en vond het echt een gemiste kans anders. Vooral na al die verhalen hier over ronde zoveel. Ik denk het is de eerste ronde vast niet raak.

Maarrrrr.... na zaterdagavond flink geklust te hebben , kreeg ik zondagavond zo'n vreemd gevoel onder in m'n buik. En maandag werd dit sterker, net alsof je heel lang je plas op moest houden zeg maar, dan kan je ook zo'n kramp krijgen. kleine steken ook, had er gewoon last van met werken. dacht ik heb vast blaasonsteking, want moet ook steeds plassen. maar de urinestest geeft aan dat ik geen blaasontsteking heb. en het gevoel is nu ook weer minder trouwens.Begin nu toch te twijfelen, zou het toch in 1 x raak zijn? Maar kan me dat eigenlijk ook niet voorstellen. Dus erg spannend nu! Hou mezelf maar voor dat het vast niet raak is, je lichaam kan je zo voor de gek houden soms.

dus het wachten tot 14 oktober duurt lang

hmm, mijn NOD is de 19e, maar de vorige keer een cyclus van 26 dagen, dus kan ook de 16e zijn. Dus ergens deze week mijn ovulatie (maximaal vandaag denk ik) maar heb ik toch buikgriep gehad, dus ja.....dat klussen zat er vanaf maandag niet meer in. Potverdorie.
Hoop voor jullie dat jullie deze ronde het beter hebben dan ik.

Stanneke

Mijn nod heb ik 18 oktober. Mijn cyclus is vrij regelmatig. Zitten al in ronde 7.
Ik heb bijna iedere maand wel last van buikpijn tussendoor. Vreemd. Dus ook eergisteren en gisteren weer.Je hoort zoveel van die enge verhalen, ik probeer er maar niet aan te denken.
Een vriendin belde eergisteren op dat ze zwanger is, 2e ronde. IK WIL OOK!
We houden de moed erin. En de spanning iedere maand is ook wel een beetje leuk.
Ik zal voor iedereen dat we deze ronde zwanger mogen zijn.

groetjes ilona

Ik had dus op dat 10 bloedverlies afgelopen zondag/maandag bloedverlies. Alleen zaterdag geklust. Daarna niet meer geklust. We zien wel. de 18 nod afwachten maar

Terug
Bovenaan