NOD rond 19 mei

<p>Hallo allemaal,</p><p>Wie heeft er nog meer haar NOD rond 19 mei?</p><p>Dit wordt mijn eerste ronde, erg spannend allemaal!</p>
 
Hoi!
Ik heb mijn NOD waarschijnlijk op 22 mei. Het is onduidelijk wat precies de duur is van mijn cyclus, dus ben maar uit gegaan van 28 dagen. Ben de 24e ongesteld geworden, dus zoals het nu lijkt mijn eisprong op 8 mei. Heb vandaag mijn ovulatietesten binnen gekregen, zodat ik straks hopelijk zeker weet welke dag mijn ovulatie is. We beginnen aan de 2e ronde! Ik vind het super spannend en hoop zo dat het ons gegund is. En dat terwijl ik ontzettend lang heb getwijfeld of ik er wel klaar voor ben. Maar sinds de eerste stap is genomen denk ik nergens anders meer aan!
Voor jullie ook spannend Kuifje! Het zou fantastisch zijn als het de eerste ronde al lukt! 
 
Hoi hier 12 mei!
2e ronde voor 2e kindje. Spannend! Ik gebruik zelf geen ovulatie testen. Eerst maar paar maanden zonder. Mocht het langer duren, kan het altijd nog. Vind het zo'n gedoe die testen. 
 
Hooi, hier dus ook 2e ronde! 1e kindje. 
In februari met de pil gestopt, toen nog safe gedaan... ff kijken hoe je lijf reageert en na 25 dagen info, daarna gaan proberen en 1e ronde helaas niet raak. Na 33 dagen ongi.
Nu 16 mei NOD als ik uitga van 29 dagen cyclus. Gebruik ook geen ovulatietesten, dezelfde reden als Superjuffie ;). Hoe lang duurde het de eerste keer bij jou voordat je zwanger raakte? 
 
 
 
Hoi eerste keer duurde 4 maanden, dus vrij vlot. Helemaal omdat mijn man toendertijd heel veel weg was voor zijn werk en je dan maar net de juiste dagen thuis moet zijn. 
Nu is hij veel meer thuis dus dat is wat handiger ?
 
@Jose. Leuk hoor! Duimen maar :-D . Bij mij was mn eerste dag vd mestruatie ook de 24e. haha. 
Misschien dat die ovulatietesten meer spanning met zich meebrengen. Je bent er dan nóg meer mee bezig. 
Weten jullie hoe ik dit topic kan volgen? Ik moest nu echt zoeken tussen de onderwerpen om hem weer terug te vinden. 
 
Hoi iedereen!
Mijn NOD is wat eerder, namelijk 10 mei.
Ik zit nu al in erge spanning. Is onze eerste ronde sinds ik mijn spiraal heb laten verwijderen.
Wel al een beetje last van klachten, maar weet nou niet of het vanwege de menstruatie is of dat ik toch pril zwanger ben. Afwachten afwachten!!
 
Terug
Bovenaan