NOD rond 19 mei

Ik 2e ronde na verwijderen spiraal bloempjeZ! 
Kuifje Je kunt jammer genoeg geen topic 'volgen' (volgens mij). Als iemand reageert komt hij wel gewoon weer bovenaan te staan. 
 
@Bloempje Z. Dat is al vlot! 
Ik heb toch maar ovulatietesten in huis gehaald. Ook om te kijken of mijn lijf het wel doet ;-p. Ik verwacht mn ei sprong 5 mei. 
Hoe pakken jullie het aan met vrijen? Wij doen het deze dagen om de dag. Niet alleen omdat het moet hoor,haha. 
 
Wij doen dat als we zin hebben. Dat komt neer op om de dag of om de 2 dagen. Ik heb zelf wel mijn vruchtbare periode ongeveer in mn hoofd maar heb het daar eigenlijk nooit over met mn man. Hij is evengoed wel gemotiveerd om te vrijen en makkelijk te verleiden haha
 
Hai meiden! 
Superjuffie, bedankt voor de uitnodiging! :)
Mijn NOD is rond 20 mei. Vorige week heb ik een miskraam gehad op 5 weken, en we gaan er weer voor. Vorige maand was het raak in de 2e maand, dus stilletjes hoop ik dat we weer snel zwanger mogen zijn.
Leuk met jullie mee te lezen hoor, spannend om dit met jullie te delen! 
Groetjes!
Coby
 
Oh en wat ik doe om het topic te volgen, is even een bladwijzer maken in mijn browser, terwijl ik in het topic ben. ;)
 
@CoVe, In twee maanden is snel zeg! Erg voor je hoe het gelopen is. Had je toen al snel in de gaten dat je zwanger was? Snel getest ook?
Ik ga er niet van uit dat het de eerste ronde lukt, mijn man is er van overtuigd dat het in één keer raak is. haha. Dit weekend even goed ons best doen :p
Slim van die bladwijzer, ga ik doen!
 
Hai Kuifje!
Klopt, ik had ook niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn hoor! Was er ontzettend blij mee. Ik had een week voor mijn NOD erg last van zere borsten, en heel vreemd: hele avontuurlijke dromen. Bijna nachtmerries, Iedere nacht. Ik heb toen de link niet gelegd, maar later opgezocht. Door de veranderende hormonen kan je temperatuur erg variëren. En door een afwijkende temperatuur snachts, kunnen je dromen worden beïnvloed. Was heel apart! Maar vooral de borsten zorgden ervoor dat ik eigenlijk al dacht zwanger te zijn. Ik kreeg wel gewoon 2 dagen voor mijn NOD wat bruine afscheiding, dus ik dacht alsnog ongesteld te worden. Maar dus niet en 1 dag na mijn NOD positief getest!  
Ja, het is echt wel even pittig om mee te maken. Maar weet je, ik ben zwanger geworden en mijn lichaam is in staat geweest om zelf te herkennen dat t niet goed zat en heeft het opgelost. Ik mag niet klagen, het komt ook voor mij wel goed. Straks hebben we allemaal een kleintje vast. ;)
Haha goed zo! Doen wij ook, mijn vriend vraagt altijd speels wanneer sex ingepland staat deze week. Ik verwacht ook niet direct weer zwanger te zijn hoor, maar je weet het niet!
 
Terug
Bovenaan