Hai Kuifje!
Klopt, ik had ook niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn hoor! Was er ontzettend blij mee. Ik had een week voor mijn NOD erg last van zere borsten, en heel vreemd: hele avontuurlijke dromen. Bijna nachtmerries, Iedere nacht. Ik heb toen de link niet gelegd, maar later opgezocht. Door de veranderende hormonen kan je temperatuur erg variëren. En door een afwijkende temperatuur snachts, kunnen je dromen worden beïnvloed. Was heel apart! Maar vooral de borsten zorgden ervoor dat ik eigenlijk al dacht zwanger te zijn. Ik kreeg wel gewoon 2 dagen voor mijn NOD wat bruine afscheiding, dus ik dacht alsnog ongesteld te worden. Maar dus niet en 1 dag na mijn NOD positief getest!
Ja, het is echt wel even pittig om mee te maken. Maar weet je, ik ben zwanger geworden en mijn lichaam is in staat geweest om zelf te herkennen dat t niet goed zat en heeft het opgelost. Ik mag niet klagen, het komt ook voor mij wel goed. Straks hebben we allemaal een kleintje vast. 😉
Haha goed zo! Doen wij ook, mijn vriend vraagt altijd speels wanneer sex ingepland staat deze week. Ik verwacht ook niet direct weer zwanger te zijn hoor, maar je weet het niet!