NOD rond 20 Juni?? voelen jullie je al anders???

Ha Kaly en Tessa..
het lijkt me echt beroerd om mee te maken!!! hoop dubbel dat het gauw raak is voor jullie!!! Liefs Emen een dikke knuffel....

Danke emmie,

Het is ook supervervelend. dat wens je echt niemand toe. je zit op een
roze wolk en je word er gewoon vanaf getrapt. en dan al die mensen met
hun goedbedoelde adviezen en praatjes, die heel tactloos kunnen zijn en
dan al die dikke buiken en elke maand weer afwachten zou het weer ?

Maar je moet sterk zijn en ik hb er ook wel heel veel postieve dingen
uitgeleerd. Ik ben veel sterker geworden en ook de band met mijn man is
anders. je neemt de idngen niet meer zo voor lief.

Maar goed we gaan er weer voor en hopen dat het zo snel mogelijk weer raak is.

groetjes thessa

mijn nod is 22 junie maar de laaste manden steeds een dag eerder deze maand mijn eerst klus maand was heel bang om te beginen mar wil zo graag ben van de week wel een paar keer miselijk geweest maar ja hoop er niet op zie wel denk maar toch zeenuwachtig ik weet wat julie voelen hoor en dan al die zwangere vrouwen heel leuk voor ze maar doe heel zeer heb 9 jaar geleeden 4 miskraamen gehad telkens bij 7 weeken toen een dochter met behulp van medicijnen want meestal als je een miskraam krijg is dat er dan een bloedpropje kom in de navelsterng daar heb ik medecijne voor nu maary2005 was ik zwanger over gelukig eerste 3 maanden gingen goed dus blij maar toen kwam het draama ik was 40weeken en 3 daagen mijn placenta liet voor de helft los spoedkeizersnee en mijn dochter kyara is naar 8 uur overleeden maar nu wil ik weer graag zwanger worden al vind ik het oook heel eng liefs jolanda

hoi allemaal,

Het wachten kan weer beginnen...
Heb een cyclus van tussen de 25( kortste) en 30 ( langste).
Maar of ik al iets merk? Wel het ongi gevoel, maar dat zegd niks, had ik vorige maand ook, maar niks aan de hand.grrrrrr. Nu wel wat meer vervelende "steekjes"in mijn linker lies..  
Ben normaal rond de ongi tijd erg opruimerig, ( makkelijk voor het thuisfront..) , maar nu alleen maar moe en geen energie.
Moet me er echt toe zetten om iets te doen,Kan natuurlijk komen van het warme weer van afgelopen week.
Kortom,, er zit niets anders op om te wachten. blehhhh  
Succes allemaal en we horen van elkaar !

xxxxxxxxxxx gera

oops,,, over mijn cylcus,, dag 25 is vandaag en 30 dus over 5 dagen, de 20ste...

xxx gera

tjeeeeeeeee meid, wat een naar verhaal zeg!! zat je echt helemaal niet mee he... goh wordt er stil van...wens je heel veel succes en hoop echt dat je snel een gezond kindje mag krijgen, wel heel knap van je dat je het weer aandurft! Mijn zus heeft bij de 8 mnd ( 2 weken voor de uitgerekende datum) haar dochtertje verloren..moest bevallen van een dood kindje....ben de hele tijd bij haar geweest. super triest allemaal. weet dus heel klein beetje wat je meemaakt maar bij langeaan niet wat het werkelijk met je doet!

heel veel sterkte!
knuffel sweety

Jolanda, meid, wát een verhaal!!!! Je hebt veel meegemaakt, ik krijg er een brok van in mijn keel. Ik hoop heel erg  dat het gaat lukken, dat je straks zo'n lief kleintje erbij hebt! Heel veel sterkte hoor!

Knuffel van Tess

Terug
Bovenaan