NOD rond 5 oktober, wie kletst er mee?

hey marije, al aan de ovulatie testen begonnen??
Mijn buikpijn was idd maar een dagje en daarna ook nog nauwelijks slijm gehad.. ben echt benieuwd... als je er zo mee bezig bent duurt nog een week wachten wel lang hoor! ;-)
En ik had me nog wel zo voorgenomen om er niet zo druk mee bezig te zijn de eerste periode!! hihihi

Jon

Hoi hoi,

Ben gister begonnen met de testen. Heb voor de vorige zwangerschap ook ovulatietesten gebruikt, maar daar kon ik telkens mn ei niet mee vinden (weet niet meer welk merk), heb nu CB hoop dat het daar wel mee lukt. We zijn toch voor de zekerheid aan het klussen! hihihi
Ik heb me ook voorgenomen om me er niet te druk om te maken, is elke keer zo'n enorme teleurstelling als het niet gelukt is. Heb toch ook mn handen vol aan ons dochtertje, dus kan mn gedachten er redelijk vanaf zetten.
Succes met nog een weekje wachten, ben benieuwd!

Groetjes

Hoi,
Mijn NOD is rond 7 oktober (wel ongeveer, ivm wisselende cyclusduur). Spannend hoor! Ik merk dat ik het moeilijk los kan laten. Maar wil mezelf geen valse hoop geven; door bijvoorbeeld te denken (of mezelf in te beelden) dat ik pijnlijke borsten heb. Herkenbaar?
Ik hoop dat er gauw weer een week voorbij is en we misschien meer weten, maar dan niet teleurgesteld worden door een menstruatie uiteraard..!
Succes allemaal!
Gr Lizz
ps wij gaan voor een tweede, ronde 2 nu

Terug
Bovenaan