nod rond 7 dec wie nog meer???

Hoi Dames,

Er zijn toch een aardig dames die rond de 7de hun nod hebben.
Gezellig zo samen wachten.
Alleen denk ik dat ik echt ongi. ga worden. Had vanmorgen rozige slijm bij
het afvegen. Heb ook nu hoofdpijn. De buikpijn die ik heb is echt een ongi buikpijn.
Dus zal wel vandaag of morgen door zetten denk ik.
 jammer!

Liefs An

Hallo dames
Heb het niet kunnen laten. vanmorgen (net) een test gedaan. Kwam een hele dikke plus in beeld!!!!! Ben dus zwanger!!! Kan het nog niet helemaal geloven.
Een posititieve test terwijl ik de 7e mijn NOD pas heb...

Voor de rest die ook rond die datum NOD heeft ... ik  voor jullie!

Groetjes!!!!

Hé ikjes,

Super zeg!!  Gefeliciteerd en geniet van dit goede nieuws, mooi cadeau van de Sint toch?  Ik wacht nog een paar dagen met testen, hoop op hetzelfde nieuws natuurlijk.

Groetjes, mamaJudy.

Hallo wachtenden en zeer gelukkige Ikke82 ,
Heerlijk dat je zwanger bent Ikke, gefeliciteerd !!!!. Mooi een vette plus voor je NOD. Ik weet van mijn eerdere  zw schap  dat ik echt niet voor mijn NOD moet testen dus ik wacht maar rustig af. Voel me wel wat afwezig / onbestemd en hoop dat we met velen Ikke kunnen volgen. Jammer voor je An dat het waarschijnlijk een volgende ronde voor je wordt,

Groet Rosa

hoi hoi

ikke gefeliciteerd meid superrr geniet ervan. ik heb helaas een iets minder leuk sintkado gekregen. Ik ben op dag 30 (gisteravond dus) ongi geworden snik. erg jammer maar tja niks aan te doen op naar ronde 3 3 keer is scheepsrecht he hiih.

liefs linda

hey mamaJudy,
Thanx. hoop voor je dat het voor jullie ook goed nieuws is.
Hoe lang ben je al bezig? En hoeveelste kindje?
dit was voor mij ronde 4 voor 1e kindje.

groetjes

he linda! rot voor je. echt wel balen. helemaal als je dan leest dat iemand anders wel dat geluk heeft. op naar de volgende ronde. succes!!!

Hoi Ikke,

Voor mij is het ronde 3, ook voor 1e kindje. Wel al in mei met de pil gestopt, daarna nog wel ff veilig geklust....
Ben wel bang dat het bij mij nog niet raak is, heb het idee dat RD eraan komen, nou ja afwachten maar.....En anders op naar de 4e ronde en die bracht jou geluk!!

Groetjes, mamaJudy.

Terug
Bovenaan