NOD rond eind augustus?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik lees al een tijdje mee en heb mezelf beloofd niet de kop gek te maken ( zoals zovelen zichzelf dat elke keer beloven) Wij gaan nu voor de derde ronde en ik weet tot nu toe dat ik nog niet regelmatig ongesteld ben. In mei heb ik mijn spiraal eruit gehaald en de eerste keer zaten er 25 dagen tussen en nu 31 dagen. Rond 26 augustus zal weer mijn NOD dag   zijn als ik uitga van die 31 dagen... Wie heeft ook  haar NOD rond de laatste dagen van aug? Het lijkt me wel leuk om met een paar ladies contact te hebben. We zitten dan toch rond dezelfde tijd in spanning.....

Groetjes

Hey Demi,

Mijn NOD is nu 23 augustus. Mijn eerste ronde is geweest. Ik ben 26 juli ongesteld geworden, mijn lichaam hield me alleen wel ongelooflijk voor de gek :-(
Gek dat je lichaam zo kan reageren op alles.

Maar goed, ik ben wel blij dat m'n cyclus na 14 jaar pilgebruik (ongeveer) na 1 keer weer 'normaal' is.

Gisteren hoorde ik dat Zink een van de meest belangrijke factoren is voor een normale cyclus! (dit slik ik sinds vorig jaar mei op advies van een arts i.v.m. ernstig zinkgebrek braaf) Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar je weet maar nooit.

We houden de moed erin. De tweede ronde voor mij dus.... ik hoop dat het ons gaat lukken.

Liefs,

Er

Tja wie weet als ik over een paar maanden er nog geen ritme in heb ga ik dat eens proberen, nooit geschoten is altijd mis...
maar ja, het is nog gewoon lekker klussen rond De Tijd en we hebben er nog veel lol in, dus we gaan lekker verder....Nu lekker nog genieten van alle dingen die nog lekker kunnen, zoals een wijntje om het weekend in te luiden!

Groetjes...

Hoi,
Ik heb mijn NOD op 22 augustus. Heb een vrij regelmatige cyclus van 25 dagen.
Nu ineens 27 dagen dus die hou ik ook maar aan voor de volgende keer.
Het is onze 6e ronde voor ons 2e kindje. We hebben al een schitterende zoon die
op 31 aug 2 jaar wordt. We hopen dat we dan weten of er maybe een broertje of
zusje aan zit te komen.
Succes en we spreken elkaar hier vast nog.
Liefs Melanie

hoi demi,

mijn nod ligt denk ik op 29 aug.
mijn cyclus is nogsteeds onregelmatig na 16.5  maanden gestopt met de pil en ik zit gemiddeld op 36 dagen.

mijn eitje verwacht ik dus zo rond de 13e tot de 15e. beetje later dan die van jou dan, maar wel ongeveer.

lijkt mij ook leuk om elkaar op de hoogte te houden! mijn vriend vind het allemaal niet zo belangrijk om te horen. niet dat het hem niet interreseerd maar elke dag vind ie ook wat overdereven haha.

wanneer verwacht jij je eitje?

groetjes esther

Hai Esther23,

Ik heb nog geen idee wanneer mijn eitje komt, omdat ik niet regelmatig ben... maar ik ben u twee keer rond de   25e van de maand zwanger geworden, dus ik gok deze maand rond de 11e....Wij hebben nu nog zoiets van we zien wel hoe het loopt, maar ik merk aan mezelf dat ik er ook iets meer mee bezig ben dan mijn man....Vrienden van ons weten dat we er mee bezig zijn en ook die vragen maken het niet makkelijker, maar goed.WE hebben nog lol in hetklussen duswe gaan gewoon voor poging 3...

Groetjes en tot gauw....

Hoi,

Mijn nod dag is 8 augustus al best wel snel. Dit is onze 2e ronde. Hoe dichter ik bij mijn nod dag kom des te spannender het wordt. Duim je voor me!

Liefs Marian

Hoi Marian,

Ik ga zeker voor je duimen... Hopelijk is het deze keer raak!

Groetjes

Terug
Bovenaan