NOD rond eind augustus?

hoi demi.

ff voor de duidelijkheid,
je schrijft dat je nu 2 keer rond de 25e zwanger bent geworden. en je nu voor de derde ronde gaat.
heb je al 2 kinderen? of is er iets mis gegaan of is zwanger een typfoutje en had dat ongi moeten zijn?

dan snap ik weer hoe de vork in de steel zit haha .

groetjes esther

oeps,

Ik bedoelde natuurlijk ongi.... shit zeg.. was mooi in de bonen vanochtend. Heb in een ander topic ook al een blunder begaan..... ik denk dat ik maar een paar dagen rustig aan doe. Zit voor mijn studie uren achter de comp. en ga voor de afleiding wel eens hier naar toe, maar ben er niet altijd goed met mijn gedachten bij zoals je ziet...
Maar goed het moest dus ongi zijn....

dacht ik al zoiets hihihi

maar t is weer duidelijk!

groetjes esther

hallo allemaal,

Ik heb mijn nod als het goed is op 5 of 6 augustus, dat is dus zeker niet eind augustus maar vind het toch wel fijn om me hierbij aan te sluiten. het is zo een rot periode, tenminste dat vind ik. na vorige maand (was er best veel mee bezig) had ik me voorgenomen om deze maand gewoon op mijn nod te wachten, maar het lukt me niet. heb sinds mijn eisprong last van steekjes in mijn onderbuik, soms denk ik dat het weg is, maar dan komt het weer terug, herken dit niet van vorige maanden. heb dus nog steeds een beetje hoop, maar wil ook niet teveel hopen dan valt het zo tegen.

ik duim voor jullie en leuk om elkaar op de hoogte te houden, hebben jullie gependelt?

hoi hoi mijn nod is 16 aug mijn derde ronden zit nu in mijn klus daagengroetjes jolanda ik duim voor julie

Hoi hoi,

Ik pendelde vroeger altijd met een vriendin. Als het een rondje was dan kreeg je een meidje als het heen en  weer ging een jongen. Deed de ring niets dan was het helaas... Dus ik was wel een beetje nieuwschierig wat ze op het flairforum zouden zeggen. Volgens haar zou ik nu zwanger van een meisje zijn, maar helaas ik was gewoon ongesteld... Ik heb toch nog een test gedaan voor de zekerheid, maar ook die gaf niets.... Dus, ik heb mezelf voorgenomen om me de kop niet meer gek te maken en gewoon af te wachten. We zitten net in ronde drie en  statistisch gezien weet ik dat het soms gewoon ff duurt!Maar ik vind het wel heel leuk om toch het dringende gevoel anoniem te delen....

Veel liefs

quote: anna35 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2006 16:46:39'));

hoi hoi mijn nod is 16 aug mijn derde ronden zit nu in mijn klus daagengroetjes jolanda ik duim voor julie

Hee Jolanda,

Ik heb ook op 16 aug mijn nod, dus we zijn samen aan de klus . Ik heb vorige maand mbv ovulatietesten en tempen mijn eisprong (enigszins) vastgesteld, waaruit bleek dat  die een dag of 11  of 12 voor mijn menstruatie was. Maw de andere 6 maanden klusten wij rond de verkeerde datum dus nu klussen we minstens door tot ik mijn eisprong achter de rug heb (doe deze maand alleen tempen, hoewel: heb nog 1 ovu-testje liggen).

Zijn jullie ook voor de eerste bezig?

Succes met klussen en daarna met wachten.

Groetjes,

Tammy

Hoi hoi allemaal,

wil me graag aansluiten,
mijn NOD dag is 20 augustus, heb altijd een cyclus van 24 dagen,
dus deze week een eisprong, en we klussen wat af, ha, ha?!
Weten jullie wat beter is, elke dag of om de dag ????

Ben trouwens is ronde 1 bezig, voor ons tweede kindje,
we hebben al een heerlijk meisje die bijna 2 wordt.

liefs Mootje

Terug
Bovenaan