NOD rond oud en nieuw, wie nog meer?

Dag allemaal,

Mijn NOD valt tussen nu en oud en nieuw. ons grootste wens voor 2018 is om zwanger te worden en hopen dan ook dat het lukt! Momenteel zit ik dus op het wachtbankje, wie wacht met me mee?

Liefs, Ann
 
Ja ik ook! Mijn NOD is maandag. Ik doe geen ovulatietesten maar ik denk het wel gemerkt te hebben. Een week daarna had ik een kleine bloeding. Innesteling? Ik heb wel zo nu en dan kramp in mijn onderbuik vabaf dat ik die bloeding heb gehad. Dat heb ik niet eerder ervaren maar lees wel eens dat dat kan door alles wat daarbinnen gebeurd.  Dus ik ben heel benieuwd! 
 
Hoi hoi,
ik zit er ook.... eerste ronde. Ook ik gebruik geen testen. Gewoon afwachten. Ik voel vanalles. Misselijk, pijnlijke borsten, moe moe en nog eens moe. Maar ik ben ook heel bang dat mijn lichaam mij voor de gek houd. Spannend dus!!!
Groetjes Felice
 
Voor ons is het niet echt de eerste ronde maar ook weer wel. Ik heb nooit anticonceptie middelen gebruikt maar sinds kort hebben we besloten bewust wel zwanger te worden in plaats van niet. Ik ben ook net anderhalve week ziek geweest met keelontsteking en koort. Afgelopen drie dagen vooral een opgeblazen gevoel na het eten en in de ochtend diarree steeds. Maar omdat ik ziek was denk ik niet dat het deze maand gelukt is. Ik wacht echt nu op het ongesteld worden want aan de hormonen te merken komt dat er wel aan. Zelfs mn man zei net moet je ongesteld worden je doet zo raar! 
Je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden maar 'gewoon' reeel en nuchter blijven helpt voor mij in ieder geval!
 
 
Hoi allemaal, 
Ik heb 31 december mijn nod. Vorige maand een miskraam gehad helaas. Ik denk niet dat het deze maand gelukt is haha, voel dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen. We wachten nog even af! 
 
Wat naar Kimberly en wat dapper dat je gelijk door gaat! Ik heb precies hetzelfde gevoel. Ik heb al de hele avond steken in mijn baarmoeder. Ik herken de steekjes wel al zijn het er nu naar mijn idee wel meer maar dat kan ook omdat ik er erg op let nu natuurlijk. Ik maak geen gebruik van ovulatie testen maar zit er over na te denken dat wel een keer te gaan doen. Eerst maar eens deze nod afwachten!
 
Ik heb mijn nod aankomende zondag of maandag. Het is onze eerste ronde na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap van september. Voel me nu anders en we hopen dat 2018 goed begint voor ons
 
@ gebruiker10049458, ja we willen het zo graag! De verloskundige zei ook dat we meteen door mochten aangezien alles mooi leeg was! Dus dan doen we dat natuurlijk. Ik gebruik wel ovulatietesten aangezien ik een verschrikkelijke cyclus heb. Zo onregelmatig, had de verwijzing naar het ziekenhuis al klaarliggen toen we ineens zwanger waren heel bizar. Nu proberen we het eerst zo, omdat mijn cyclussen al wat korter worden! Door de ovulatietesten kan ik dan toch mijn eisprong vinden. 
Maartjek, dat is ook heel vervelend! Hoop dat we in 2018 allemaal een mooie positieve test mogen hebben!! 
Ik had voor de zekerheid een testje gedaan maar helaas negatief wat ik al dacht! 
 
Terug
Bovenaan