NOD rond oud en nieuw, wie nog meer?

Dat hoop ik ook voor je Maartje. Spannend, heb je er wel weer vertrouwen in? Hier nog steeds op het wachtbankje maar nod valt tussen gisteren en morgen als het goed is (en het ziek zijn het niet in de war heeft gebracht). 
 
Echt goed van jullie hoor Kimberly! Ik ben er zelf bang voor dat ik niet zonder hulp zwanger kan worden. Maar het is moeilijk te beslissen wanneer ik mij/ons daar mee naar de huisarts moet slepen.  Ik had gisteren middag een test gedaan, deze was ook negatief en heb verder ook geen symptomen (meer). Ik wordt liever gewoon a la minuut ongesteld zodat je het weet en weer verder kan!
 
 
Ja van mij mag de ongesteldheid nu ook wel doorzetten! Anders heb ik het op vakantie haha. Ja ik had geen cyclus, was 5 maanden niet ongesteld geworden daarna na 60 dagen pas weer. Toen ben ik naar de huisarts gegaan. 
In principe als je wel n cyclus heb zou ik naar een jaar proberen naar de huisarts gaan. Jammer van je negatieve test, vaak zegt je gevoel al wel genoeg heb ik nu ook!
 
Ja dat denk ik ook inderdaad. Op vakantie is nooit fijn om ongesteld te zijn. Helemaal niet als je graag in bikini wilt en zwemmen! Dan hoop ik toch voor je dat het nog even uitblijft om een goeie reden natuurlijk. Ik ga in ieder geval deze week niet meer testen. Mocht het echt uitblijven dan wellicht nog een test op oudjaarsdag. Voor nu lekker op de bank relaxen :). Wat raar zo een onregelmatige cyclus, lijkt me heel lastig als je zwanger wilt worden. Die van mij is gelukkig altijd vrij regelmatig, tussen 26 en 28 dagen. Ik zou alleen niet weten wanneer precies mijn ovulatie is. Ga daarom maar eens verdiepen in ovulatie testen. Ga jij op je nod testen? Dan doen we het dezelfde dag!
 
Ja we gaan op wintersport maar dan nog is het niet fijn. Volgende week pas dus we kijken het nog even aan. Ik zeg nu dat ik niet meer ga testen haha maar ik ken mezelf waarschijnlijk test ik toch nog 31 december. Heb wel ontzettend veel wil en doorzichtig slijm, echt propjes en slierten heb ik normaal nooit zo gek! 
Ik zit nu rond de 34/36 dagen cyclus dus we gaan daarna niet mee gelijk lopen jammer! 
 
Vinden het erg spannend. Vooral wanneer ik zwanger ben dat de eerste 12 weken goed gaan. Zitten ook te twijfelen of we morgen al een early test gaan doen. Houd jullie op de hoogte 
 
Vandaag mijn nod, geen ongesteldheid. Voor de zekerheid een testje gedaan, maar blijft negatief helaas! Vanavond dus lekker wat drinken en wachten tot het door gaat zetten haha. Allemaal een hele fijne jaarwisseling meiden, en dat het een mooi zwanger jaar gaat worden voor ond allemaal!
 
Terug
Bovenaan