NOD rond tussen 5 en 15 januari

Hoi Meiden,

Wie heeft er nog meer zijn NOD tussen 5 en 15 januari.
Ik heb mijn NOD op 10 januari.
2e ronde, dus het wordt weer gezellig rond de feestdagen!!!
Wie kletst er lekker mee?
 
Ik klets mee! Ook wij gaan de feestdagen leuk maken, mijn nod is 9 januari verwacht ik.
Hoeveelste ronde is het voor jou?
 
Heyy junibaby . Jammer en je dacht  nog wel  zo zeker dat het raak zou zijn. Zo zie je maar dat je lichaam je goed voor de gek kan houden.  Ik ben sinds gistere helaas ongesteld geworden  en verwacht  mijn volgende nod rond 19 januari ongeveer . Paar daagjes later als je topic titel. 
 
Oh ik heb slecht gelezen, zie nu dat het je tweede ronde ishaha.
Ik heb begin september een positieve test gehad na de tweede rond. Helaas werd dit een miskraam en ben ik 4 oktober gecuretteerd.
Nu weer de tweede ronde na de curettage, spanned!
 
Hey meiden, leuk dat jullie er zijn...

Ja, mijn lichaam heeft me echt voor de gek gehouden...
ik was er echt zo zeker van dat ik zwanger was.
Ik was 3 dagen goed ongesteld en daarna was het helemaal weg.
Mega last van maagzuur, dus voor de zekerheid toch nog maar een keer getest, maar helemaal niks.
En toch heb ik nog steeds mijn twijfels.
Mijn lichaam is zo aan het rommelen en mega vreetbuien.
Ik ken mezelf niet terug.
Maar misschien is het ook wel gewoon mijn hormoonhuishouding die mega aan het veranderen is doordat ik met de pil gestopt ben.
Wie kan het zeggen.
Ik ben in ieder geval heel onrustig van binnen.



@YvdH, geeft niks joh, klets maar lekker met ons mee :)
Gezellig juist.

@Nicolle, waardeloos een miskraam, lijkt me echt het ergste wat er is als je net zwanger bent.
fijne feestdagen in ieder geval hihi :)
 
Hier 6 januari! Voelt heel fout misschien wel om er nu zo op te hopen terwijl hier meiden zijn die al een jaar of langer bezig zijn! 
Wij zijn sinds oktober bezig maar reken dit als mijn eerste echte ronde door het laten wennen van mijn lichaam zonder spiraal! 
@junibaby denk dat het best eens je hormonen kunnen zijn inderdaad! Ik heb hier ook zo last van! Stemmingen, van slag, me lichaam doet en voelt vanalles! Manlief moet het ontgelden haha
zou bijna mijn eisprong moeten hebben volgens de berekeningen.. daar een vraagje over.. nu een paar dagen wat buikpijn wat ik anders nooit heb en lage rugpijn. Zou dat van een eisprong kunnen komen die er bijna is? 
Succes allemaal!
 
Jaa hier ook 1! Haha 14 jan (denk ik) het is allemaal zo vaag op dit moment dus ik weet het niet helemaal zeker. Heb 1 dec een miskraam gehad met 11 weken zwangerschap en nu alweer ongesteld? Super snel maar het zal. Dat zou dus betekenen dat ik rond de 14e mijn NOD zou hebben. 
Nieuwe ronde nieuwe kansen... hopen op het beste! 
Liefs
daisy
 
Terug
Bovenaan