NOD rond tussen 5 en 15 januari

@JBB, Oooow hahaha, dat had ik nog niet begrepen....
Ik dacht een jaar geleden gestopt met de pil, wat ga je nu na een jaar nog proberen dan?
Maar dat dus.
Nou, ik ga voor jullie duimen hoor...
Ik ga vanavond mijn 1e ovulatietest doen, dus ben mega benieuwd!!

 
                                 Fijne 2e kerstdag meiden

                                  
 
Wij hebben er gezellige kerstdagen van gemaakt, vermoedelijk gisteren, vandaag of morgen mn eisprong. Nu maar hopen dat het raak is. Voor de zekerheid gaan we nog wat extra dagen door en dan begint het lange wachten weer.
Hoe is het bij jullie?
 
Wij hebben de 24ste en 26ste geklust...ergens vernomen dat om de dag het beste schijnt te zijn?
Ergens rond de 29ste zou ik een eisprong moeten hebben dus ook in de weer met ovulatietesten (afgelopen 2/3 maanden geen eisprong kunnen meten). 
 
Hoi allemaal,
 
Ik ben nieuw op dit forum. Nadat ik gestopt ben met de pil kreeg ik op 3nov. mijn reguliere bloeding en op 10 december werd ik voor het eerst weer echt ongesteld (na 38 dagen dus). Nu vraag ik mij af hoe jullie je NOD berekenen aangezien je na 1 echte cyclus nog niet echt precies weet wat je normale lengte is toch?
 
@gebruiker10049103, welkom! Dat is altijd lastig om te beplen inderdaad. Ik was na het stoppen met de pil gelijk regelmatig ongesteld met een cyclus van 28 dagen, super ideaal! In de tweede ronde was ik al zwanger, maar dit is een miskraam met curettage geworden. Hierna is mijn cyclus niey perfect regelmatig meer. 5 weken na de curettage werd ik weer ongesteld en de keer erna duurde mn cyclus 30 dagen. 
Ik neem het gewoon een beetje ruim. Dus ik ga er vanuit dat mn cyclus 28 dagen kan duren, maar ook 34 bij wijze van. Van die beide mogelijkheden zoek ik de vruchtbare dagen op en zorg ik dat we om de dag klussen. Op deze manier zit je altijd wel goed qua vruchtbare dagen. Als je je cyclus een beetje kent na verloop van tijd kan je wat gerichter rekenen, zodat je niet bezig blijft met klussen. Dat gevoel heb ik nu wel eens, haha!
 
Terug
Bovenaan