NOD September

<p class="”””””””””””””””””””””””””””””p1″””””””””””””””””””””””””””””"><span class="”””””””””””””””””””””””””””””s1″””””””””””””””””””””””””””””">Hi allemaal, </span></p><p class="”””””””””””””””””””””””””””””p1″””””””””””””””””””””””””””””"><span class="”””””””””””””””””””””””””””””s1″””””””””””””””””””””””””””””">Wegens cancellen van het vorige topic hierbij een nieuwe voor september.  </span></p><p class="”””””””””””””””””””””””””””””p1″””””””””””””””””””””””””””””"><span class="”””””””””””””””””””””””””””””s1″””””””””””””””””””””””””””””">Vol goede moed en veel geluk voor iedereen </span><span class="”””””””””””””””””””””””””””””s2″””””””””””””””””””””””””””””">❤️?</span><span class="”””””””””””””””””””””””””””””s1″””””””””””””””””””””””””””””"> </span>  </p><p class="”””””””””””””””””””””””””””””p1″””””””””””””””””””””””””””””"><span class="”””””””””””””””””””””””””””””s1″””””””””””””””””””””””””””””">Sanniieexx – 2e kindje – 3e ronde, 1e na MK – 1/9 </span><span class="”””””””””””””””””””””””””””””s2″””””””””””””””””””””””””””””">❤️</span><span class="”””””””””””””””””””””””””””””s1″””””””””””””””””””””””””””””"> </span> </p><p class="”””””””””””””””””””””””””””””p1″””””””””””””””””””””””””””””"><span class="”””””””””””””””””””””””””””””s1″””””””””””””””””””””””””””””">Klijnn – 2e kindje – 5e ronde – 3/9 </span><span class="”””””””””””””””””””””””””””””s2″””””””””””””””””””””””””””””">❤️</span></p><p class="”””””””””””””””””””””””””””””p1″””””””””””””””””””””””””””””"><span class="”””””””””””””””””””””””””””””s1″””””””””””””””””””””””””””””">Mamavaneenmeisje – 2e kindje – 1e ronde – 2 of 3/9 </span><span class="”””””””””””””””””””””””””””””s2″””””””””””””””””””””””””””””">❤️</span></p><p class="”””””””””””””””””””””””””””””p1″””””””””””””””””””””””””””””"><span class="”””””””””””””””””””””””””””””s1″””””””””””””””””””””””””””””">Kimmmm – 2e kindje – 3e ronde na MK – 7/9  ❤️</span></p><p class="”””””””””””””””””””””””””””””p1″””””””””””””””””””””””””””””">Sunny A – 2e kindje – ronde 1 – 10/9 ❤️</p><p class="”””””””””””””””””””””””””””””p1″””””””””””””””””””””””””””””">Moowtje – 2e kindje – 4e ronde – 17/9 ❤️</p><p class="”””””””””””””””””””””””””””””p1″””””””””””””””””””””””””””””">Helena – 1e kindje – ronde 8 – 20/9 ❤️</p><p class="”””””””””””””””””””””””””””””p1″””””””””””””””””””””””””””””">Froezel – 2e kindje – ronde 1 na miskraam – 20/9 ❤️</p><p class="”””””””””””””””””””””””””””””p1″””””””””””””””””””””””””””””"><span class="”””””””””””””””””””””””””””””s1″””””””””””””””””””””””””””””">M28 – 2e kindje – 6e ronde <span class="”””””””””””””””””””””””””””””Apple-converted-space”””””””””””””””””””””””””””””"> </span>– 22/9   </span>❤️</p><p class="”””””””””””””””””””””””””””””p1″””””””””””””””””””””””””””””">Carrotcake – 1e kindje – ronde 3 – 28/9 ❤️</p><p class="”””””””””””””””””””””””””””””p2″””””””””””””””””””””””””””””">Mars – 2e ronde – 30/9 ❤️</p>
 
Ik doe mee! 1e ronde na miskraam (curretage), 2e kindje. Nog niet duidelijk wanneer mijn NOD zal zijn. Dit zou waarschijnlijk ergens begin september zijn.
Ik hoop dat het voor jou ook raak zal zijn Isav!
 
2e ronde voor 2e kindje.Bij mijn eerste kindje was ik de 2e ronde al zwanger, maar ik ga er nu vanuit dat het een stuk langer duurt.
25 augustus is mijn nod.
Succes allemaal! ?

Oeps ik zie nu pas dat het september is. ?
 
Hiiii, ik meld me ook alvast maar zal nog niet super actief zijn, nu ongesteld dus niet bezig met baby’tjes haha

Nod zal 7 sept zijn. 2 kindje, 3e ronde na MA
 
Dankjewel @Jongpam, ik hoop het ook. Duurt al lang genoeg haha maar toch vliegt de tijd wel voorbij moet ik zeggen. 
Wat naar dat je curretage hebt gehad zeg. Hoe voel je je daar nu bij? Is dat weer goed nu in je lichaam ook?
@Lindamam je kunt nog in het augustus topic terecht :) 
 
@IsaV, dat we een miskraam hadden vond ik vervelender dan de curretage zelf. De behandeling zelf stelde niet veel voor, je merkt er niks van. Eerste 2 dagen een beetje vermoeid, 2 weekjes een beetje bloedverlies en afwachten wanneer je weer een menstruatie hebt.

Ik had een hele lichte menstruatie 1.5 week terug (2,5 dag en in totaal nog geen inlegkruisje vol). Ik dacht eerst nog dat het een innestelingsbloeding was maar aangezien ik afgelopen weekend negatieve testen had en nu nog niet ongesteld was vermoed ik dat dit de menstruatie was. Nu maar met ovulatietesten begonnen en hopen dat het snel weer raak is. Door die miskraam kan ik het moeilijker loslaten en wil ik z.s.m. zwanger zijn terwijl ik voor die zwangerschap er heel nuchter in zat ?
 
Hi meiden!

Zou ik me hieraan toe mogen voegen?
NOD 7 September (kan mogelijk uitlopen ivm onregelmatige cyclus). 2e ronde ?
Hopen op meer succes deze ronde! ?
 
Ik sluit me ook graag aan! Net gestopt met de pil dus weet mij  NOD nog niet echt maar zet hem nu graag op 15 september! 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje
 
Terug
Bovenaan