NOD September

Hallo allemaal! Ik kom me ook melden. NOD 9 september, eerste ronde en eerste kindje. NOD onder voorbehoud; ik heb PCOS en een onregelmatige cyclus. 
 
Hey iedereen! Graag praat en lees ik even mee. Mijn nod is 3 september, ronde 5 met een onregelmatige cycles, 2de kindje
 
Lijstje is weer aangepast. Welkom allemaal :)
Hoe gaat het met iedereen? 
Bij de wachtenden al iets te voelen?
Ik ben lekker op vakantie. Denk er veel aan maar voel me ook heerlijk relaxed. We gaan het maar weer zien deze maand hoe het loopt. 
 
Hi dames , ik doe graag mee :)
Wij gaan voor ons 3e kindje waarvan onze tweeling sterren kindjes zijn. Nog geen NOD bekend aangezien ik sinds de bevalling een onregelmatige cyclus heb. Het is nog wachten op de ovulatie, dag 23 ondertussen ?
 
Een vraagje,
Mijn cycles ligt tussen de 35 en 42 dagen. Nu hou ik dit bij in een app en de afgelopen 3x zat de app goed met de vruchtbare periode (ik doe ovulatie testen). Deze maand was het anders. Op een maandag zou mijn vruchtbare periode beginnen en ben toen begonnen met testen (digitale test van CB) nu was er al een 2de streep tezien maar geen smiley. Op dinsdag was de 2de streep nog duidelijker maar geen smiley en woensdag poef, 2de streep weg. Dit gelde ook voor donderdag en vrijdag (vrijdag zou mijn eisprong moeten zijn). Nu mijn vraag: was mijn eisprong eerder en heb ik hem gemist of toevallig geen smiley? Iemand ervaring hiermee? 
 
Helaas slecht nieuws; de medicijnen die de eisprong op moesten wekken hebben helaas niks gedaan. Nu op naar de tweede ronde. Volgende week word ik weer ongesteld, en dan mag ik de dosis verdubbelen. Nieuwe NOD wordt ongeveer 28 september. 
 
Terug
Bovenaan