NOD September

Moet ook zeggen dat het me wel wat doet. Had gisteren al een voorgevoel, vanochtend aan mijn man verteld dat ik ongesteld was geworden maar die is er vrij rustig onder en zei: “ach komt wel, komt goed. En qua ongesteld zit je weer aardig bij je oude datum ja”Terwijl het daar niet om gaat en ik gewoon verdrietig ben omdat ik zo hoopte dat het goed zou gaan.

@Mars ik hoop het zo voor je!
 
OMG meiden ik heb net met een vroege test getest en een dikke lijn! en daarna nummer clear blue en hij geeft Zwanger aan!!!
 
@mars, geweldig nieuws! Gefeliciteerd! 
Had je al wat klachten? Mijn Nod is morgen en merk jammer genoeg nog niets. Dus ben bang dat het deze keer weer niet gaat lukken. 
 
@EllaB 
Nee niet echt, alleenn een gek gevoel in onder buik , ook als ik ga zitten heel vreemd, en afentoe wat steekjes in m'n borsten, maar over het algemeen voel ik me juist beter als ervoor haha 
 
@Mars gefeliciteerd blij voor je dat het is gelukt. Hopen voor je dat je een goeie zwangerschap tegemoet gaat!
 
@mars gefeliciteerd! wat goed ?❤️

@Desy best irritant hè. Ze kunnen je beter gewoon ff vast pakken. Het is goed bedoeld natuurlijk maar klinkt alsof het ze dan niks uit maakt he.
 
Terug
Bovenaan