NOD tussen 17 en 19 juni....wie ook??

hahahahah die emmie..tis in ieder geval duidelijk nietwaar? maakt niet uit meid, kan gebeuren!!

bedankt tess!!

ik duim voor iedereen hier hahahha duim me suffffffff

knuffelssssssssss sweety76

Ja lach jij maar!!!  je moet weten dat geboren ben als stuntelkampioen!!!!

het duimen zit er voolopig trouwens voor mij niet meer in...kreeg hem net tussen de deur...grrrr

arme emmie...gniffel gniffel...
auauaua duimtussendedeur!!! goed koelen he. dan duim je maar in je hoofd hahahaha

sterkte emmie lol

hoe kan je dat nu koelen met zuk weer?? mijn kraan geeft amper koud water meer, ik wilde hem al in de diepvries stoppen, maar het paste niet...ik zit nu met nmijn duim in een fles spa blauw, en de ellende is dat ik hem er niet meer uit krijg...wat nou??????????

jeetje ben even weggeweest...en allemaal reachties op mijn topic...leuk!!!!

hee emmie wat heb jij pech....ik duim voor je dat je duim gauw weer beter is en dat je em uit de fles krijgt!!
ik hoop dat je het weekend meer geluk hebt en dat je lekker zwanger bent!
ronde 17 al las ik...pfff...dan mag het ook welleens raak zijn....ja toch

ik ben nu 16 maanden van de pil (maart 2005) en zit in ronde 12 of 13...ik heb een cycles van 6 weken...pfff

hee veeell succes allemaal meiden die hun Nod hebben heet weekend! en laten we allemaal hoop ik lekker zwanger zijn!!!

doei dikke knuffel Wilma

Hai Wilma,
Ik heb ook mijn NOD op 17/18 juni, dus in het weekend. Heb het gevoel dat het raak kan zijn, maar ja dat heb ik al eerder gehad en toen was het ook niet zo. Ben net terug van vakantie en heb dus heerlijk veel geklust, ze zeggen dat spontaan de liefde bedrijven beter is dan "moeten", dus wie weet?

Succes in elk geval!

Ha Wilma,

Ik heb ook mijn NOD ergens dit weekend.....ben net als hierboven ook op vakantie geweest. Ik hoop dat het geholpen heeft. Ik ga erg hard duimen dit weekend. Succes (ook voor de rest)

Groetjes Kaly (ronde 8 na mk)

Terug
Bovenaan