nod tussen sint en kerst?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

met veel tegenzin op naar de volgende ronde.
voor mij is het steeds moeilijk geworden om om te gaan met mijn gevoelens wanneer ik weer ongesteld word.
Sinds de miskraam is het onbezorgde eraf. En daar baal ik enorm van.

maar goed... op basis van een cyclus van 30 dagen is mijn NOD 14 december.
Het kan ook een dagje eerder zijn, want vorige maand has ik een cyclus van 29 dagen.

Een positief puntje is dat de gyn nog een echo heeft gedaan 2 weken geleden en alles zag er gezond uit vanbinnen. hier put ik hoop uit voor deze volgende ronde.

Het is ook een beetje een belangrijke ronde.. wil ik voor mijn 30ste een baby dan moet het deze ronde raak zijn. dan zou ik een paar dagen voor mijn eigen verjaardag uitgerekend zijn!

wie kletst me deze weken door?
Liefs Carina

Hi Carina,
Ik doe met je mee.... wachten duurt altijd te lang als je iets zo graag wilt. Ik zal in iedergeval met je mee duimen voor het mooiste kerstcadeau ooit!

Voor mij is het inmiddels ronde 6 en mijn NOD is als ik uit ga van mijn normale cyclus van 30 dagen op 19 december. Afgelopen maand was mijn cyclus opeens 38 dagen dus was een flinke tegenvaller toen ik opeens toch ongesteld werd!!

Moet wel heel moeilijk voor je geweest zijn dat de laatste keer zo slecht voor je is afgelopen. Gelukkig dat je wel weet dat het er nu verder goed uit ziet. Hoe ver was je toen het fout ging?

Voor nu kunnen we helaas niet meer doen dan weer opnieuw de eisprong signaleren en veel knuffelen! Als je behoefte hebt om je frustraties te spuien of je onzekerheden te uiten dan ben ik hier iniedergeval bijna dagelijks
Voor onze partners (hoe begripvol ze ook zijn) is het volgens mij toch af en toe maar moeilijk te begrijpen waar wij ons dagelijks druk om maken.

liefs,
Claudine

hoi claudine...

wat een klote forum is het weer op dit moment he!

het klopt dat mijn vriend er voor me wil zijn, maar niet goed weet wat hij moet doen/ zeggen. het enige wat hij dagelijks zegt is: het komt wel goed carien...

hier mijn banner voor deze ronde... deze gaat uit van 30 dagen...

hoe is het met jou?

oja.. even een antwoord op je vraag...
ik heb met 9 weken een echo gehad, waarop we een kloppend hartje hebben gezien en gehoord.
met 14 weken hadden we een 2de echo en daar bleek dat het kindje met 10 weken al gestopt was met groeien. bijna een week later is het toch nog uit zichzelf afgekomen.
De nacht dat het afkwam heb ik een mini bevalling ondergaan.. had zelf last van weeen. dat was een hele rare gewaarwording.
natuurlijk was het minder heftig dan bij een normale bevalling, maar het idee was hetzelfde.

ik was in de 5de ronde zwanger geraakt en dit is weer de 3de echte ronde na de miskraam. !ik tel het afwachten op de ongi na de miskraam niet mee)

liefs Carina

Hoi Carina,

Ik heb hoop ik mijn NOD tussen Sint en Kerst. Heb een cyclus tussen de 28 en 48 dagen, heel frustrerend. Heb te weinig hormoon en daarom duurt het soms zolang voordat het eitje springt. Heb dan dagen last van rekbaar slijm, maar hij springt niet!
Ben nu 14 maanden van de pil en wij hebben op 3 dec. een afspraak bij de gyn, heel spannend!! De teleurstelling wordt steeds groter...

Pink

hoi pink..

ik heb gelukkig een normale cyclus.
maar wat moet dat moeilijk zijn zeg... niet weten wanneer je eitje is!
klets je gezellig mee?

Hoi Carina,
Wat een nare ervaring moet dat geweest zijn! Kan me voorstellen als je bij een tweede echo geen hartje meer hoort kloppen dat je even het gevoel hebt of je hele wereld op z'n kop staat.

Mijn menstruatie is weer voorbij. Was heel raar deze cyclus. Duurde op eens 38 i.p.v. 30 dagen en de menstruatie was veel heviger maar wel weer korter dan normaal. Geen idee hoe het komt. Ben wel ziek geweest vorige week misschien had dat er iets mee te maken???

Maar ja we gaan weer vrolijk verder met knuffelen. Mijn NOD is als het dit keer wel normaal is rond 19 december. Klinkt weer erg ver weg. Hoop zo dat we deze maand beide wat geluk hebben..... Ik ben nu in ronde 6 en begin eigenlijk een beetje bang te worden dat het nooit gaat lukken. Op zich valt 6 maanden nog best wel mee als ik zo om me heen af en toe de verhalen hoor en ik wil ook zeker niet klagen maar het idee beangstigd me soms best wel. Met mijn man kan ik het daar dus absoluut niet over hebben. Die maakt zich volgens mij nooit ergens druk om .

Gelukkig is er in het forum altijd een luisterend oor te vinden!

Jij succes met knuffelen en we duimen verder voor een mooie kerst!!!

xxx Claudine

hoi hoi!

jeetje wat een lange cyclus! ik heb 1 keer in ronde 3 een langere cyclus gehad van 36 dagen. vond het vreselijk. vooral omdat je niet weet waar je aan toe bent.

ons wereld stortte 3 maanden geleden behoorlijk in. maar er zijn veel positieve dingen uit voort gekomen. mijn vriend en ik staan nog  veel dichter bij elkaar en we gaan een groots verbouwing aan. we gaan verhuizen naar mijn geboorteplaats in Zeeland, terwijl we nu nog in brabant wonen.

ik had gisteren wat vreemds... hadden we een gezellige vond gehad, ga ik naar de wc veeg ik wat rozig slijm mee af.... heb dat nog nooit zo vroeg in mijn cyclus gehad.

hoe is het nu met jou?
groetjes!!

Terug
Bovenaan