nod tussen sint en kerst?

klopt kooimar dat is mijn geboortejaar.

ik heb nog eens over die magnetiseur zitten denken. ik denk niet dat dit nu iets voor mij is. Het moet toch gewoon weer kunnen?

deze week wordt klusweek.. ach wat erg nou! haha
groetjes!

Ja zeker carina,
ik heb het erg druk met klussen hihihiihihi
En toen wilde ik reageren deed site raar, dus heb ik nog moeten wachten.
Wij hebben deze ronde elke dag geklust hoor, meteen na de menstruatie tot en met gisteren ahaha, begin wel een beetje moe van te worden. We moeten nu wel ff paar dagen uitrusten hoor, als het goed is heb ik mijn ei gehad zaterdag/zondag. Heb ze van dat uitrekbare slijm, dus denk dat het goed zit en net als vorige maand, begon het 2 dagen voor mijn eisprong mijn borsten pijn te doen.
DUs dat kan ik ook niet meenemen als zwangerschapsverschijnsel
Maar ja nu is het wachten op 9 december, en als alles goed gaat gaan we 9 december definitief over naar onze nieuwe woning.
Die is ook bijna af, nou spannende en drukke dagen voor mij.

Hoe is het hier gegaan? ZIjn er al dames die toch hebben getest??????

hoi filiz

het is hier nog erg rustig, maar dat komt denk ik ook wel doordat het forum zo vervelend was!

voor testen is het hier nog veel te vroeg. ik verwacht in de loop van deze week mijn eitje, dus ook voor ons is het hard werken onder de lakens hahaha!
wel voel ik nu weer wat gerommel daar beneden, dus denk dat mijn eitje in aantocht is. Afgelopen ronde had ik blijkbaar de dag na mijn eisprong een vreselijk opgezetten buik. dus ik ga dat maar als graadmeter aanhouden, samen met het slijm.

ik houd jullie op de hoogte!
liefs Carina

Hoi allemaal,

Had ik net een heel verhaal getypt, ging ik het voor de zekerheid kopieeren, drukte ik op plakken... Stond er een ander verhaal, verhaal weg.

Hou het even kort want heb eigenlijk geen zin om heet helemaal oveernieuw te schrijven.

Even in een paar korte woorden.
Vorige week donderdag ging het weer mis (met 5 weken).
Ben weekend weg geweest.
Wilde eerst afstand nemen van het forum.
Na super lief berichtje van Carina ben ik weer helemaal terug!
NOD rond 19 en 29 december.
Ga nu ovulatie- en zwangerschaptstesten bestellen!

Groetjes sientje!

hoi sientje!

fijn dat je weer terug bent!
we moeten elkaar er toch een beetje doorheen slepen he!

ik verwacht vandaag of morgen wel wat slijmerige dagen...
al zal het me niks verbazen als het weer en hele rare cyclus wordt...
voel weer behoorlijk wat steekjes komen, dus denk dat mijn eitje eraan komt!

hard aan het werk dus!
groetjes Carina

He Sientje,
Fijn dat je er weer bent!!
Mijn NOD is (als het deze maand wel mee zit) ook rond 19-12 dus laten we elkaar er weer doorheen slepen.

xx

Terug
Bovenaan