NOD voorbij, 5 negatieve testen... BAH!

Hallo meiden,

Gisteren was in principe mijn NOD. 4 weken geleden had ik m'n eerste menstruatie, precies 4 weken na de mk (tenminste, 4 weken na de dag dat ik de wee-opwekkers kreeg). 2 weken geleden op donderdag bij de nacontrole hebben we een vers ei op springen gezien, dus 2 dagen later dan ik zelf had gedacht.De gyn dacht dat ik wel weer gewoon m'n normale cyslus zou hebben, ook omdat ik dat al m;n hele leven heb. Gisteren moest ik dus ongi worden, maar mooi niks. Maar ook mooi niks op de testen te zien. Ik baal hier zo enorm van! Toen ik zwanger was heb ik op m'n NOD getest en gelijk twee vette strepen! Nu twijfel ik of m'n NOD wel gisteren was, misschien donderdag, vrijdag of zaterdag??En waar ik vooral zo van baal is dat ik niet op m;n eigen lijf kan vertrouwen, terwijl ik eerst de klok erop gelijk kon zetten! Vandaag heb ik me ook ziekgemeld, dat doe ik nooit! Maar ik merk dat ik het deze maand erg moeilijk heb, vooral nu rond die NOD! En wat kun je jezelf gek maken zeg! Ik heb ontzettend buikpijn, lijkt op het gevoel dat ik had toen ik zwanger was. Maar ik heb hier ook al van zoveel meiden gelezen dat je lijf je enorm voor de gek kan houden. En de testen zijn gewoon negatief. Maar om mezelf nog gekker te maken, gisteravond heb ik een clearblue test gedaan, niks te zien, maar nu heb ik 'm net gepakt en zie ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht dun streepje....... maar daar mag ik niet meer naar kijken toch? Vanochtend een test gedaan van Matcare, daarop is niets te zien. Ik heb me sinds de mk niet zo down gevoeld zeg! Nou, genoeg geklaagd........ er zijn hier genoeg mensen die het veel zwaarder hebben dan ik, dat moet je je ook maar voor ogen houden toch!
Liefs Solleke

Solleke,

normaal gesproken heb ik altijd 12 dagen na mijn ei dat mijn menstruatie op gang komt, na de vroeggeboorte duurde het natuurlijk langer voordat ik mijn ei had, maar was ik 10 dagen erna alweer ongesteld. De volgende menstruatie had ik mijn ei op dag 15 da's voor mijn doen ook al laat normaal gesproken heb ik mijn ei op dag 12 of 13, en mijn menstruatie kwam 14 dagen na mijn ei, dus ook weer laat voor mijn doen. kortom een beetje is mijn   lijf nog wel in de war.

Mijn gynaecoloog gaat er vanuit dat mijn cyclus pas na 4, 5 maanden echt weer is wat ie moet zijn. Dan mag ik ook pas komen voor een uitgebreid stollingsonderzoek. Kortom je lichaam kan gewoon wat van slag zijn.

Dus meid gewoon even afwachten hoe moeilijk het ook is.

Je lichaam laat zich echt niet voorschrijven hoe die moet reageren ook niet door een gynaecoloog.

Sterkte meid

lieve Solleke,

Nou meid, dit zit niet mee voor ons allebij dus. Zwaar $%&%^*%$ is dat he?

Ik hoop dat je een beetje steun kan krijgen meis want ik weet als geen ander dat dit ook niks is hoor.

Wat een gedoe elke keer. Ik hoop voor je dat ook jij snel duidelijkheid krijgt hoor.

veel liefs Hester  

Ben je nu dan wel al ongesteld ? Want ook een klein vaag streepje kan veel belovend zijn..misschien dus nog even geduld en zaterdag weer testen..wie weet..

Issabel..

Hi  Solleke,

Wat waardeloos he dat je er niet vanuit kan gaan dat je cyclus gewoon mee werkt. Ik kan me voorstellen dat je er heel erg onzeker en enorm verdrietig van wordt. Als je mk een beetje zijn plekje heeft gekregen en je raakt toe aan een nieuwe zwangerschap en het wil niet lukken is dat zooooooo frustrerend.

Probeer wel  een beetje geduld met je lichaam te hebben, die heeft het ook zwaar. Dit is het lichaam waar je het mee moet doen en  je kunt het  de wet niet voorschrijven, het reageert nou eenmaal zoals het voor haar dus voor jou het beste is. Vertroetel jezelf liever, wees lief voor jezellf, ga uitgebreid in bad, neem een maskertje, noem maar op. Ik hoop dat dat je lukt en je een beetje geduld kunt hebben. Geef het nog 3 dagen en test dan nog eens.

Sterkte en ik hoop dat het gauw wat beter gaat.

Liefs,
Daantje

Oh meid.

Wat een ellende! Zeker als je ook nog allerlei verschijnselen krijgt. Je kunt wel een streep kijken op zo'n test. Het is idd niet slim om later op de dag nog een keer op de test te kijken. Het schijnt vaker te gebeuren dat ze dan alsnog verkleurd zijn. Ik gun het je van harte dat het raak is.
Ik hoop dat er gauw een einde komt aan de onzekerheid. Liefst door een positieve test, maar als dat er niet in zit dan maar ongi worden. Dan kun je in ieder geval weer verder. Deze onzekerheid is ook niks.

Groetjes, Kat

Hallo Solleke,

Da's toch balen dat je nu nog niets weet.....
Misschien is aankijken tot zaterdag iets, maar dat is zzzzoooo moeilijk.
Wachten is wel het minst leuke dat er is....
Zal mijn benieuwen wat er gebeurt.
Als je normaal altijd op tijd bent dan zou het nu toch ook goed moeten komen?

Blijf de komende dagen voor je -en

Liefs,
Winnie

Hoi Solleke,

Balen he, die onduidelijkheid! Ben vandaag helemaal neurotisch met testen bezig geweest terwijl zondag pas mijn NOD is. (4 weken na de miskraam, als alles weer oke is...) heb heftige verschijnselen, dezelfde als tijdens mijn zwangerschap maar nu iets meer....het zou toch zo geweldig zijn!!!
Hoop voor jou dat je natuurlijk ook snel duidelijkheid krijgt! Je schreef dat je ei op springen stond maar het is natuurlijk lastig te weten wanneer hij is gesprongen..maar je zegt 5 dagen overtijd dan had hij er toch al moeten zijn (aangeland in je baarmoeder nadat het zaadje het bevrucht heeft!!) bedoel ik.
Hou je taai,

Liefs Ineke

Terug
Bovenaan