NOD voorbij, 5 negatieve testen... BAH!

Goedemorgen meiden,

Nou, voel me weer iets beter dan afgelopen woensdag,was wel even een dieptepunt zeg! Ik had ook een heel zwaar weekend gehad (fysiek dan!! heb 'n volleybalweekend van m;n werk en een sportieve familiedag gehad: en mezelf natuurlijk niet laten kennen dus er vol in: spierpijn!!!! ).
Vanochtend voor het eerst niet getest (ben alleen nog niet naar m'n werk, en ik hoor die test echt roepen! Ineke, ben zo blij om te lezen dat jij ook lichtelijk neurotisch bent aangelegd!! ). En natuurlijk heeft iedereen gelijk, je moet niet te snel testen, niet teveel van je lijf verwachten en zeker niet toch elke dag weer die verleiding om te testen niet kunnen weerstaan, maar ik geef het onmiddelijk toe: ben zo slap als een elastiekje als het daarom gaat! Maar vandaag weersta ik die behoefte!!! Ik ben geen chocola-fan (volgens mij is dat uniek onder vrouwen) maar des te meer een test-fan!!! Maar goed, vooralsnog ben ik nog niet ongesteld, dus ik blijf goede hoop houden! Morgen mag ik van mezelf wel testen, ik heb nog 'n goedkope van MatCare en een dure van Clearblue, die wou ik mezelf morgen maar gunnen! Nou ja, nu maar snel naat het werk, dan kan ik die goedkope ook ff niet gebruiken. Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs Solleke

Om het me nog ff lastiger te maken belt vriendlief op om te zeggen dat ik gewoon moet testen: die is net zo zenuwachtig! Maar ik hou vol!!!! (slik!!).........

Hoi Solleke!!
Joh wat spannend allemaal he? Maar ik ben het met je mannetje eens hoor , gewoon lekker testen. Ik zit nu ook in zo'n positie. Normaal een cyclus van 26 dagen en op dag 27 een mega lichte bloeding en zondag een paar druppels en smaandags alleen wat lichtbruine afscheiding. Heb nu al een paar weken zwaar gevoel in de buik en   af en toe een weeig vaag misselijk gevoel in de maag. Eerst diarree gehad nu het tegenovergestelde.

Maarja de test gaf  vorige week vrijdag nog negatief (4 dagen na bloeding) en heb verder niet meer getest. Zo boos om al die verkwiste centen hahaha!! Dus ga van het weekend nog es testen. Doe je mee? hahaha
Ik hoor het wel van je he???

liefs Jeannette

Tjonge jonge wat was ik rijk geweest als ik die test had uitgevonden..ik had eergisteren als klapper op de vuurpijl een clearblue test met drie strippen gekocht..bij strip 1 zwanger..!! Nu heb ik nog 2 testen over...heb er net nog maar 1 gedaan..de strepen worden wel lekker dik nu..ik ben zooooo blij..
Ik denk dat ik totaal in drie maanden zeker 10 testen heb gebruikt..daar had ik ook iets heeeeeeel moois van kunnen kopen..maar goed..onzekerheid wegkopen is blijkbaar veel waard..

issabel

Hi Solleke,

Ik was voor gaas gegaan hoor en had die test gedaan vanmorgen . Ik kocht ze ook altijd in strips van drie. Nou meid heel heel veel succes morgen en ik zal voor je duimen!!!!

Denk aan je.

Liefs,
Daantje

Tja, vriendlief stond me uit het werk op te wachten met 'n test: toch maar weer gedaan, en natuurlijk weet niets!!!!!!!!!!! Grrrrrrrrrr: hoe dom kan je zijn.... Gelukkig wel 'n goedkope test van Matcare en niet m'n (laatste!!!) dure van clearblue. Issabel: wat een geweldig gevoel moet dat toch geven als die twee strepen daar staan he (ik weet trouwens wat voor geweldig gevoel dat geeft!), ik hoop dat onze test ook snel 'n keer dat resultaat geeft! Tja Jeanetje, heb dus al getest, maar wie weet, gooien we die Clearblue er morgen ook nog tegenaan? Ik krijg er nu wel een beetje genoeg van hoor, dus misschien doe ik het wel nie (ahum...!!)!
Liefs Solleke

Haai Solleke,

Mug zeg dat de test weer negatief aan gaf. Moet toch duidelijkheid gaan geven  (de test dan)
Ze zeggen altijddat wachten  beloond wordt, maar dit is wel heel lang wachten hoor!!!!
Zal nog steeds voor je en-

Groetjes,
Winnie

Terug
Bovenaan