NOD vrijdag de 13de!!

A

Anoniem

Guest
Wie van de dames heeft ook op vrijdag de 13de NOD.

Zou het zo zijn dat vrijdag de 13de niet meer een ongeluksdag zal zijn maar onze geluksdag.

Laat de rode duiveltjes maar wegblijven dit keer!!          

Ik zal voor jullie duimen.

Liefs Tieneke  

hoi tieneke,

Mijn nod is denk ik ook op deze dag. Spannend.

D

Hoi meiden!

Nou ik kanmij bij jullie aansluiten hoor! Ik heb iig rond de 13e mijn NOD! Het is pas de 2e ronde ( vorige cyclus 26 dagen)
Ik heb alleen zo het gevoel dat het al raak is! Heb volgens mij een nestelingsbloeding gehad en heb ook een raar gevoel in mijn borsten ( lijkt wel soort van spierpijn ofzo).
Er zullen er al velen voor mij teleurgesteld zijn, maar kan het niet helpen!

En hoe is dat bij jullie? Al enige "voortekenen"" ??? Ben benieuwd!!

Groetjes,
mama2004

hey meiden,

Ik kan mezelf ook bij jullie aansluiten.
duim heel erg hard voor jullie dat het de geluksdag is.

liefs linda

He dames,

Nog een paar dagen en dan weten wij het. Zelf begin ik verschijnselen te krijgen of is mijn lichaam me weer voor de gek aan het houden. Last van mijn borsten, zoals de laatste rondes wel vaker, maar vandaag werd ik ook in eens onpasselijk van bepaalde reuken. Zal het dan toch zo zijn. Nog even afwachten en dan weten we het.

Succes met wachten.

Liefs Tieneke

Hoi meiden!

Nou nog een dagje he! Spannend zeg!
Ik dacht vorige week al wat verschijnselen te hebben, maar zijn allemaal verdwenen. Heb echter ook nog niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden!
En hoe is het bij jullie? Heeft er misschien al iemand getest?
Mocht ik voor zondag nog niet ongi zijn, gooi ik er ook eentje tegenaan. Dus nog even geduld!

Groetjes,
mama2004

He meiden,

Ik wil jullie heel veel succes wensen in deze spannende dagen..
Ik  met jullie mee!

Groetjes ka

Hoi meiden,

Ik heb niet het idee dat de rode duiveltjes komen, maar voor de zekerheid wacht ik vandaag nog maar af voordat ik ga testen. Ben nog steeds misselijk af en toe en voel mijn borsten. Hopelijk is het raak zou wel erg fantastisch zijn.

Nog even volhouden.  

Liefs Tieneke

Terug
Bovenaan