NOD vrijdag de 13de!!

Hallo Allemaal,

Nou de rode duivels zijn er nog niet, maar wel een test gedaan maar die was helaas negatief. Wacht dus nu  tot ze komen. Op naar de volgende ronde of heb ik toch te vroeg getest? De vorige periode begon met donkerbruin bloed voor wel 4 dagen waarna het pas helder werd en erger zodat ik geen inlegkruisje meer kon gebruiken. Weet dus nu echt niet meer wanneer ik moet worden. Echt om gek van te  worden. Als ik het maandag nog niet ben ga ik wel weer testen volgende week.

Voor zover mijn update.

Liefs Tieneke

Hoi meiden!

Hiet nog STEEDS niets te zien hoor! Ga morgenochtend maar even een testje doen. Ben toch bang dat ik te graag wil en hierdoor mijn menstrustie vast hou of iets. Toch maar testen morgen dan heb ik denk ik iets meer zekerheid. Als hij negatief uitpakt is de kans groot dat je daarna snel ongi wordt. Nou mocht dit het geval zijn, kan ik iig snel door naar de volgende ronde. Tja het is maar hoe je het bekijkt toch?

Hoe gaat het met jullie? Al mensen getest of heleaas ongesteld geworden? Ben erug benieuwd!!!

Groetjes,
mama2004

Hoi meiden,

Even een update over de stand van zaken. Nee ze zijn er nog niet. Wacht nog steeds en heb gisteren testen besteld via baby brabbel. Als die binnen zijn en de rode duivels zijn er nog niet dan gaat ik weer testen eerder niet. Ben nog wel steeds een beetje misselijk maar ja dat kan ik me ook inbeelden. Als je iets graag wil voel je ook veel meer denk ik.

Voor zo ver de update. Tot gauw en voor de meiden die nog aan het wachten zijn sterkte.

Liefs Tieneke

Hoi, hoi,

Helaas ben ik vanmorgen ongesteld geworden.
Wij gaan door naar ronde 12. Tevens hebben we een afspraak bij de gyn, dus misschien dat er meer duidelijkheid komt!

Succes dames, die nog in afwachting zitten.
Ik duim voor jullie!

Juffy

Hoi Tieneke,

Bij jou dus ook nog geen duivels te zien. Spannend he?!!
Ik heb ook testen besteld bij BB , vandaag pas! Kun je me laten weten wanneer jij ze binnen hebt dan heb ik ze hopelijk een dag later! Weet echt niet hoelang die levertijd is!

Alvast bedankt en heel veel succes!

Groetjes,
mama2004

Hoi Mama 2004,

Dat zal ik zeker doen, wat ik gelezen heb is als ze de betaling zien dat ze gelijk de verzending gereed maken. Ga er maar van uit dat ze dit vandaag doen en dat ik ze morgen heb. Ook nu nog geen tekenen van de rode duivels. Maar een andere vraag volgens mij ga jij ook voor de 2de. En ben je als ik het mag gokken in 2004 bevallen. Klopt dit. Ik ben in aug. 2004 bevallen van mijn eerste en ga nu ook voor de 2de.

gr. Tieneke

Tieneke wat zonde, wel dapper dat je zo lang hebt kunnen wachten met testen.....Op naar de volgende ronde....

D

Terug
Bovenaan