nod

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal!!!!!

Ik wil me even voorstellen ,ik ben lonneke 22 jaar en ook de eerste maand bezig met mijn vriendje om zwanger te worden ,maar ik dacht dat ik helemaal gek werd van het wachten maar gelukkig ben ik niet de enige!!
ik weet er alleen nog niet zoveel vannaf   als jullie ,dan heb ik mischien ook een stomme vraag ,maar als ik 16 augustus de eerste dag rode duiveltjes heb gehad, wanneer weet ik dan of ze weer terug komen .omdat ik al 9 jaar de pil hiervoor slikte,weet ik begot niet hoeveel dagen het bij mij duurt voordat ik echt menstueerde,phoe ik heb echt te doen met jullie allemaal die er al zolang mee bezig zijn!!heeeeeel veel sterkte er allemaal mee!!

liefs lonneke

Hoi Lonneke

Helaas kan ik je daar geen leuk antwoord op geven. De meeste vrouwen hebben een cyclus van 28 dagen, maar de enige manier om het zeker te weten is..........afwachten. Niet om je te laten schrikken, maar mijn cyclus is 35 dagen.......
Veel succes en sterkte en WEES WELKOM!!!

Liefs Annet

Dankjewel!!!! ben blij dat ik erover kan praten ...maar ik heb gelezen dat het ook wel 2maanden kan duren voordat je ongesteld word als je geen eisprong krijgt???daarom begrijp ik er ook niks van...

liefs

Hoi,

Ik ben ook sinds deze maand met de pil gestopt..voor het eerst..en vind het allemaal net zo spannend..ook ik ben een jaar of 7 aan de pil geweest..dus zker zeer benieuwd wat mijn lichaam doet..

Weet je waar je ff moet kijken  op www.babybrabbel.com Daar kan je een soort vruchtbaarheidskalander van je eigen cycles maken..En dan weet je precies (als je cyclus 28 dagen is) wanneer dus je NOD is..en ook wanneer je vrichtbare dagen zijn..
Is wel makkelijk dan heb je tenminste een beetje een richtlijn.

Liefs..

hoi sandra...

heel hartelijk bedankt sandra !!!Echt Harstikke spannend allemaal .maar toen je stopte met de pil ben je neem ik aan een paar dagen later ongesteld geworden...maar dan kunnen wij nu toch nog niet aangeven hoelang onze cyclis is ofwel??dat weten we toch pas wanneer we voor de tweede keer ongesteld worden of niet??!!mijn vriendin werd pas na 7 weken ongesteld voor de tweede keer...??!!jij ook heel veel succes ermee!!

liefs lonneke

Hi,

Nee, eigenlijk kunnen we dat ook nog helemaal niet weten..omdat we geen idee hebben hoe ons lichaam hierop reageert..die hormonen die je natuurlijk niet meer binnen krijgt..
Maar ik ga gewoon van 28 dagen uit..daarom heb ik ook de banner geplaats..hihi...

En dan zien we uiteindelijk wel hoeveel dagen het worden..ik weet nog wel dat ik voor de pil wel super regelmatig ongesteld was..dus ik ben benieuwd..

Ik heb even voor je op babybrabbel gekeken..en als 16-8 je laatste ongesteldheid is begonnen..heb je morgen je NOD..dus wie weet..
Eerste ronde zou natuurlijk echt geweldig zijn..maar bij de meeste lukt dat niet..(Jammer genoeg)

Ook ik wacht rustig af..
Wel een tip..ben je al met Foliumzuur begonnen?
ZO nee, gauw beginnen!!

En hoe lang ben je al samen met je vriend? woon je ook samen? sorry hoor gewoon nieuwsgierig!!

Liefs

hoi hoi...

Nou ik las net dat bats zwanger was  ...ken haar helemaaaal niet en moet ervan janke!!!stom toch???!!haha,...

ja ik ook gelijk naar die baby brabbel(had er ook al eerder eens op gekeken) en ik had gemiddeld 30 dagen cyclus ingetikt  en kwam erop neer dat ik idd over  3 dagen nod zou moeten hebben!!!maar ik geloof ook niet echt in de eerste keer ....al zou ik het heeeeeel graag willen!!!heb toch stiekum al een testje gekocht voor donderdag...??!!maar heb ontzettend het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kan worden echt super druk op mijn onderbuik..hoewel ik trouwens geen idee meer heb hoe mijn menstruatie vroeger was!!dat je dat nog weet...!!!

uhh...ben bijna 3 jaar samen met mijn vriendje,we gaan waarschijnlijk vrijdag 13!!!januarie 2006 trouwen en hebben net een half jaar geleden een huis gekocht!!!

en jij????!!! ben ook super nieuwschierig...

liefs...

HI,

Vrijdag de 13e trouwen..VInd je dat wel een goed plan..!! HAHA echt leuk..

Zag dat je gelijk je banner ook heb geplaatst..leuk is dat he?
Ik ben nou bijna 2,5 jaar samen met mijn vriend..wonen bijna 1,5 jaar samen..en sinds januarie dit jaar een appartement gekocht..waar we dus nog ook al weer bijna 9 maanden wonen ...pfff wat gaat dat hard zeg..

Heb je zelfs al een test gekocht..Wie weet..mag je hem nog gebruiken ook..
Dat zou natuurlijk helemaal gaaf zijn..
Ja leuk he dat Bats zwanger is..Ik ken haar verder ook niet echt..maar lees hier veel mee..weet je wat ook leuk is voor je.

http://groups.msn.com/baby-dromen/

Tis eigenlijk voor meiden, die eigenlijk wel, maar nog niet zwanger willen worden..maar tis wel heel leuk om op te kletsen..minder druk dan hier!!

Ik ga nu BB kijken..

MIsschien tot zo
Liefs

Terug
Bovenaan