nod

haai,

Nou dan hebben we bijna alles gelijk,alleen ben jij nog jonger!!harstikke bedankt voor de tip!!want hier hou ik het inderdaad niet bij!! ben blij als ik het allemaal gelezen krijg!!wel super leuk natuurlijk allemaal !!heb helaas ook maar weinig tijd om achter de pc te zitten...ben altijd erg druk met alles....maar ga me zeker aanmelden daar!!tot weer en bedankt!!!

liefs

Hi,

Ja dat klopt zeg..we hebben bijna alles gelijk..Gezelli..

Trouwens als je een btje je gang heb gevonden met wat tikken hier en daar op ee forum...wordt je vanzelf computer verslaafd..HAHAH

Wat voor werk doe je..kan je daar ook nog op de comp..dat heb ik namelijk..en dan is het helemaal erg!!!

TOT SNEL..

Liefs

HI Goedemorgen,

En hopelijk hebben de rode duivels zich nog niet aangedient bij je..
Spannend he..Maar je hebt nog 2 dagen voor de NOD..of misschien wel veel meer..

Ik dacht ik plaats dit berichie ff boven aan..dan kan je hem makkelijk vinden..als je vandaag nog online komt..

Liefs

he, goedemorgen...

nee nee nog geen rode duiveltjes....maar het voelt of het ieder moment kan gaan gebeuren...

Nou ik werk gewoon in een slagerij,natuurlijk geen computer daar!!!maar doe ook nog eens 5 dagen in de week voetballen en zwemmen!!en een grote vriendenkring met veel vriendinnen wat graag ieder moment van de dag willen kletsen en komen koffie drinken (incl.schoonmoeder)haha...vind het ook helemaaaaal niet erg !!ben zelf super druk ...dus heb bijna geen tijd om achter de pc te zitten!!!Alleen mijn vriendinnen hebben geen behoefte om alles aan te horen over zwanger enzo....ja en aangezien ik daar de hele dag alleen maar aan kan denken....hihi....

en hoe zit het bij jou??? dat is helemaal een ramp als je ook nog een pc op je werk hebt!!mogen jullie dan ook gewoon daarmee bezig zijn?
dat wilde ik dus verkomen dat verslaafd worden...doe heel hard mijn best...maar voor mij is het minder moeilijk...

nou ik ga vandaag naar ikea ,lekker neuzen...moet jij werken vandaag???

een heeeele fijne dag vandaag en tot weer eens...

liefs lonneke

Hi,

Pff..wat een druk leventje zeg...5 dagen in de week voetballen..

Ik doe administratief werk.vandaar dat ik eigenlijk de hele dag een computer bij de hand heb..tegenwoordig alleen weinig tijd om te kijken hier..Want tis super druk op mijn werk..

En daarnaast ben ik ook nog eens gestopt (proberen) met roken..Nu heb ik een goed excuus, ben namelijk behoorlijk verkouden geweest..en heb toen niet gerookt..Dan valt het niet zo op, als ik straks misschien wel zwanger ben, En dan ineens stop met roken...Op zich gaat het nu nog wel goed..maar dat komt omdat ik nog veel hoest..en omdat ik me nog niet verveelt heb! HAHA,,,hopelijk houden we het zo vol..

Vnvnd weer gesport..maar ik moet zeggen heb super weinig Fut..Balen..

TOt snel..

liefs

Terug
Bovenaan