NOD

Ik ben ook erg benieuwd Betty! Hopelijk is het zover...veel succes!

Waarschijnlijk is mijn cyclus verstoord door mijn overgewicht en ben nu dus ook aan het lijnen en veel aan het bewegen, wordt er alleen af en toe hopeloos van, we zijn nu ronde 8 ingegaan van ons 1e kindje.

Succes allemaal!

Liefs!

Ik ben ook erg benieuwd Betty! Hopelijk is het zover...veel succes!

Waarschijnlijk is mijn cyclus verstoord door mijn overgewicht en ben nu dus ook aan het lijnen en veel aan het bewegen, wordt er alleen af en toe hopeloos van, we zijn nu ronde 8 ingegaan van ons 1e kindje.

Succes allemaal!

Liefs!

Hoi Kaatje,

Oké het zijn dus wel zwangerschap klachten...Toch? Spannend zeg!
Ik heb echt helemaal nergens last van gewoon. Vrij za en zo had ik steeds het gevoel dat ik ongi moest worden maar ben nog niet ongesteld. Maar ga er vanuit dat ik dat wel ga worden. Het is de eerste ronde...Zou het een miskraam geweest zijn ja? Ben je nog naar de dokter geweest?
Laten we hopen dat we (en alle andere meiden hier natuurlijk) niet ongesteld worden!!

Liefs

Hoi Kaatje,

Oké het zijn dus wel zwangerschap klachten...Toch? Spannend zeg!
Ik heb echt helemaal nergens last van gewoon. Vrij za en zo had ik steeds het gevoel dat ik ongi moest worden maar ben nog niet ongesteld. Maar ga er vanuit dat ik dat wel ga worden. Het is de eerste ronde...Zou het een miskraam geweest zijn ja? Ben je nog naar de dokter geweest?
Laten we hopen dat we (en alle andere meiden hier natuurlijk) niet ongesteld worden!!

Liefs

18 mrt Kaatje (ronde 2, 1e kindje)
20 mrt Kokkie (ronde 3, 1e kindje)
22 mrt T.e.s.s.a. (ronde 1, 1e kindje)
23 maart MIssM (ronde 1, 1e kindje)
23 Jan1306 (ronde 2, 1x miskraam, voor 1e kindje)
23 maart verlegen meisje (ronde 1, 4e kindje)
24 maart Jacje (ronde 14, 2e kindje)
25 maart Joy (ronde 11, 2e kindje)
27maart jolien1985 (ronde6, 1e kindje)
30 mrt Linda76 (ronde 2, 3e kindje)
30 mrt Fleur.mv1 (ronde 14,2e kindje)
1 Apr. Tinkerbell (4e ronde, 1e kindje)
1 April Kaatje86 (ronde 5 voor 1e kindje)
7 april Wonder (ronde 2, 2e kindje)
10april? Wendy (ronde 26, 2e kindje)
11 April PrinsesL (ronde 7, 1e kindje)
12 April Marise1987 (ronde 2, 1e kindje)
16/18 april Star80 (ronde 9, 1e kindje)
17 april 01Monique (ronde 4, 1e kindje)
19 april broertje of zusje (ronde 4,2de kindje)
21/22 april Victory (ronde 8, 1e kindje)
23 April Elsloofries(ronde 3 3e kindje)

helaas, ik sta weer onder aan de lijst.

heyhey meiden nou ik ben ongi geworden dus wij gaat gewoon door naar ronde 2 heel veel sucses met zwanger worden grtjes verlegen meisje

heyhey meiden nou ik ben ongi geworden dus wij gaat gewoon door naar ronde 2 heel veel sucses met zwanger worden grtjes verlegen meisje

Vanochtend getest... Negatief.

Zal dus gewoon braaf verder moeten afwachtten tot de eerste ongi komt na de miskraam...

Liefs

Terug
Bovenaan