Nog één keer reclame...

http://groups.msn.com/mamasfebruari2007

Iedereen is van harte welkom! Het is besloten, dus geen meelezers of fakers, een hoop leuke extra mogelijkheden zoals je eigen fotoalbum, groei- en verjaardagslijsten enzovoort. Er zijn nu 23 dames lid, maar een verdubbeling of verdriedubbeling is ook leuk!

groetjes Dionne

Hoi!
Bovenstaande dames en dus nog 20 anderen, al reageert niet iedereen actief. Misschien kunnen de desbetreffende dames het hier zelf kenbaar maken? Ik weet nl niet meer precies welke jg forum naam bij welke msn forum naam hoort....
Hopelijk tot ziens!

groetjes Dionne

hoi,
nou ik heb me aangemeld. Wel als extra. Want dit blijft mijn hoofdforum. En ik ga proberen of ik 2 forums kan bijhouden. 1 lukt hier al nauwelijks soms, maar ach.... het is het proberen waard. En jullie zijn zo enthousiast. Ben benieuwd.....
Groetjes Veerle

hoi ik heb me net aangemeld maar nu lees ik dat het alleen voor feb moeders zijn en mijn mannetje is van 29 jan. wel uitgerekend in feb maar dat telt zeker niet he?

groetjes   diana mama van jordy

Hallo

Volgens mij is het niet zo precies (meer). het ging er om dat het midner druk zou zijn dan hier als ik het me goed herinner. Overigens ben ik ook daar te vinden, maar toch nog meer hier. Dit is het 'hoofdforum' en als ik tijd over heb (hahahaha, goeie grap) kijk ik daar nog.

groetjes
Rosanne

Terug
Bovenaan