Nog één keer reclame...

Het maakt mij echt helemaal niet uit, maar je laatste reactie vind ik een beetje tegenstrijdig .......... komt er dus op neer dat de april-moeders niet welkom zijn. En volgens mij is dat juist de kleinste groep die hier vertegenwoordigd is.
Want het ging je ook om de drukte van het forum .... toch?

Een besloten forum is heel prettig. Zit zelf ook op besloten forum (juni 2004 moeders) en we hebben elkaar al heel regelmatig gezien. Met en zonder kinderen.
Ik was niet van plan om me bij jullie aan te sluiten ...... 1 forum bijhouden en hier af en toe meelezen is meer dan genoeg.
Maar wilde toch effe reageren, omdat het zo tegenstrijdig op mij overkwam.

Groeten, mam van Laura en Ruben (3 april 2007)

Hoi Mam van Laura en Ruben,

Het klopt dat het in eerste instantie gericht is op moeder die bevallen/uitgerekend waren in februari. Nu kun je (als je dat was) ook al wel bevallen zijn in de 2e week van januari of de 3e week van maart. (Ik schrijf zelf ook al weer 3 jaar op het november 2004 forum, terwijl mijn oudste door zijn vroege geboorte toch echt een oktoberkindje is geworden.)Maar goed, ik doelde meer op het oude clubje van het februariforum. Dat was namelijk heel gezellig, maar is volledig uiteengevallen.
Nu het wel gezellig is, maar ook nog wel gezelliger kan, heb ik nog een keer reclame gemaakt. En nee, ik heb het forum dus niet specifiek opgericht voor aprilmoeders. Dat je niet welkom bent, heb je mij niet horen zeggen.

groetjes Dionne

Terug
Bovenaan