Nog 1 keer zwanger worden????!!!!

Ik heb al zoveel met jullie gedeeld dus dit kan er ook nog wel bij.
Ik zou zo graag nog een kindje willen,maar ik ben nu al 40 ondertussen,bryana is 5maanden nu.
De reden dat het zo snel achter elkaar moet is m,n leeftijd dus,we hebben ons voorgenomen om eerst maar die mirena eruit te laten halen,heb ook zoveel klachten door dat ding buikpijn regelmatig bloedverlies hoofdpijn enz oja gewichttoename!!!:s:
We willen het een jaar gaan proberen lukt het dan niet dan,laat maar zitten.
Wat vinden jullie ervan?
groetjes Bianca

Ik vind dat het zoiezo jullie beslissing is. Ik vind het erg netjes dat je al zegt dat je het een jaar gaat proberen. En groot gelijk om de natuur zn gang te laten gaan als je zoveel klachten hebt van de mirena.

En wat betreft zo snel achter elkaar kan ook zn voordelen hebben, hebben de kids niet zo'n verschil, kunnen ze veel steun aan elkaar vinden.
En een kennis van me die deed het erger, nog geen 1.5 maand na de bevaling al weer zwanger geworden.

Mijn man wilde tot nog niet zo lang geleden ook graag een 2e kindje en dan ook niet telange tijd ertussen, ook ivm met met elkaar optrekken ed. Hij en zn broertje schelen ook ong 1.5 jaar. Maar wij zijn er ff van genezen om het ff zo clinisch te zeggen. Eerst alles goed en ontspannen hebben. Dan evt nadenken over een 2e. Want wil voorkomen dat een ander minder aandacht zou kunnen krijgen door de nu nog aanhoudende medische handelingen voor Rebecca.

Ik zou zeggen als jullie dit willen en dat jullie vinden dat dit jullie leven nog meer zou verreiken indien het lukt (al lees ik dat al weer ruimschoots uit je berichtje) zou ik zeggen doen!!!! Jouw lijf jouw leven. En jij kent je lichaam toch echt het beste!!
En wat je ook beslist laat het jullie mening zijn!!

Groetjes Pauline

Oh en als het toch zover is, laat je het ons toch wel weten????

Hoi,

Je moet doen wat je zelf graag wilt,en vooral niets van anderen aantrekken!!
Tuurlijk is het snel achter elkaar,maar zoals je zelf al schrijft,je leeftijd speelt ook een rol.Ik ken mensen die 3 maanden na de bevalling alweer zwanger waren!
Dus ik zou zeggen,ga ervoor!!Zo zou ik het zelf ook gedaan hebben!

Groetjes Elma

vriendinnetje van mn tante was 5 weken na de bevalling ook al zwanger zei was 42 en wilde ook niet lang ertussen...

ieder zn ding bij mijn kids zit 5 jaar en 9 maanden tussen de eerste was niet gepland maar zeer welkom alleen was ik toen nog erg jong....

voorlopig blijft het er hier bij 2:D:D

veel succes weer met oefenen haha

Pffff, zelf ben ik zo moe van de gebroken nachten, dat ik er echt niet aan moet denken ;-). Als ik jou was zou ik er voor gaan. Je bent de jongste niet meer en voor de kinderen is het heel leuk om zo weinig te schelen. Ik hoop voor je dat het lukt
x

Hoi,

Mijn kindjes schelen 2 jaar met elkaar, en ik vond het wel heel zwaar.
Ik kreeg bij de 2e zwangerschap veel sneller last van mijn bekken zo erg dat ik de laatste maanden niks meer kon....
De verloskundige vertelde toen dat dat kwam omdat ik zo snel weer zwanger was en je lichaam dan nog niet helemaal hersteld is.
Ik voelde me toen wel een beetje schuldig tegenover mijn dochter ik kon haast niks meer zelfs niet met haar spelen.

Het voordeel is wel inderdaad dat ze lekker weinig schelen en ze straks leuk met elkaar kunnen spelen.
Ik snap helemaal dat je nog een kindje wilt en aangezien je leeftijd moet je dan inderdaad wel opschieten.

Liefs Stefanie

@ blondy

niet lullig bedoeld hoor maar jij was het toch al snel enorm beu zwanger zijn?? 1 ding wil ik je dan wel meegeven vergeet niet dat je dan nog een baby hebt die niet loopt enzo en die volledig afhankelijk is van je... je moet dus even zelf afwegen of je dat weer wilt...

@kleutermama ja dat heb ik er wel weer voor over,ik had idd veel klachten die ik bij m,n eerste zwangerschap niet had,maar ja het is het heen of het ander en we willen het zo graag!
Maar mischien valt het deze keer wel mee.
Dus we gaan ervoor!!!!!!!!
[als het lukt tenminste ]
thanks voor alle positive reacties!
groetjes

Terug
Bovenaan