Nog 1 keer zwanger worden????!!!!

Als jullie het willen, waarom niet? Uiteindelijk is het een paar jaar zwaar en heb je er dan ontzettend veel plezier van. En je stelt je er ook op in dat je een paar tropenjaren tegemoet gaat.

Heel veel succes :)

Volgens mij zijn jouw man en jij de enige die dit kunnen beslissen!

Tja, als het gelijk raak is, zit er maar heel weinig leeftijdsverschil tussen, en is het wel heel pittig. Maar voor hetzelfde geld duurt het nog een jaartje, je weet het gewoon niet.

Maar zo te lezen zit de wens heel erg diep en moet je er gewoon lekker voor gaan!!! Ik heb ook drie kids, en het is wel heeeeel gezellig!!

Jeetje, ik moet er echt niet aan denken, maar het is inderdaad jullie beslissing en je hebt misschien niet zoveel keuze als je 40 bent.

Ja helemaal eigen keus natuurlijk. Ik denk oprecht dat het niet goed voor je lichaam is. Helemaal gezien de klachten die je had tijdens je zwangerschap.
Maar goed dat klokje bij jullie tikt, dat snap ik best.
Volg jullie gevoel, en je lichaam!

Ennuh we horen het graag......

Ik zou zeggen volg je gevoel!!! Alleen jullie kunnen beslissen of jullie dit nog willen en kunnen. Het vergt natuurlijk wel erg veel van je lichaam, onthou dat wel. Vooral omdat je lichaam ook nog niet helemaal ontzwangert is en je best wel wat klachten bij de zwangerschap had.
Maar ja als dat klokje eenmaal begint te tikken.......... dus ja ik snap het aan de ene kant wel.

Zelf moet ik er niet meer aan denken om nog een keer zwanger te zijn. Mijn 1e zwangerschap was geen pretje en deze zwangerschap van quinn was ook geen pretje. Beide zwangerschappen waren erg zwaar, met veel lichamelijke klachten. Bij beide kids bekkeninstabiliteit gehad, wat nog niet helemaal over is, dus nee mijn lichaam zou dat niet meer trekken. Tussen yordi en quinn zit nu 2 jaar en 2 maanden en ons gezinnetje is wel compleet nu.

Maarre als jullie er voor gaan dan natuurlijk heel veel succes gewenst. En we horen het natuurlijk graag.....

Terug
Bovenaan