nog 1 maand.......

Ja vind het ook zo erg...wat vliegt de tijd zeg...echt niet normaal meer.
Moest aan een cabertier denken toen je dat zo opschreef Debby...Jochem myjer...die had zo'n stukkie over zijn buurvrouw die dus last had van haar klapperende eierstokken...wat heb ik gelachen zeg...had gewoon last van mijn buik.
Als iemand dat nog niet gezien heeft moet dat echt eens kijken...geweldig!!!!

Groetjes Linda

Oooh, ik begrijp precies wat je bedoeld hoor!!! Ook al duurd het hier nog een paar maandjes, ik wil er ook ECHT  NIET aan denken!!! Ik wil dat mijnbaby baby blijft!!!
Whahahaha erg he??!!!
Pfff gaat zooooo snel! Echt veeeel te snel!!
Ik vind het allemaal alleen maar leuker worden, maar toch...dat kleine babytje was toch ook wel erggggg schattig....

Man het gaat zo snel!Je loop te puffen en te kreunen als je zwanger bent want het duurt zolang voordat het er is en nu zijn ze er en gaat de tijd gewoon veeeeeelllstte snel!!Maar weetje ze zeggen dat elke leeftijd wel wat heeft dus ben benieuwd!

xxx

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 11:48:53'));

ja echt...  alleen weet ik niet of het komt door deze (afsluitperiode) of dat het écht zo is.
Maakt eigenlijk ook niet uit... komt nu niet goed uit, zit zelf met nog veel dingen (lichaamlijk en geestelijk)
Onze "planning" is over een jaar of 2 weer, voor zover je het kan plannen dan hé?

Ik hoor het in mijn omgeving ook heel vaak. Schijnt toch iets psychisch te zijn die eerste verjaardag en de klapperende stokjes. Het echte baby zijn komt immers niet meer terug. Van dreumes naar peuter gaat veel geleidelijker. Hier kriebelt het al een hele tijd maar praktisch gezien willen we nog een klein jaartje wachten. Twee kindervaardagen vlak op elkaar vind ik niet leuk voor die kleintjes en zie het niet zitten om met een dikke buik en een dreumes rond te sjouwen. Trouwens dat emo... hier nog zo'n eentje. Negen maanden op, negen af, forget it. Die hormonen blijven in m'n lijf.
Groetjes,
Eetje

Terug
Bovenaan