Nog 1 week te gaan en dan is het zover 10 juni naar gyn

Heeeee lieve Meiden,

Tien juni komt steeds dichter bij, en ik ben zoooo benieuwd in welk traject wij terecht gaan komen..

Het goede nieuws deze week was dat ik weer na 24 dagen een fantastische ongi heb gehad, jeetje het begint er op te lijken dat ik gewoon weer elke maand ongi ga worden, dat houdt volgens mij in dat ik dan toch ook gewoon een eisprong moet hebben en dat ik zwanger kan worden, dit goede nieuws zal ik ook volgende week vrijdag aan de gyn vertellen..

Ik ben er nu wel uit dat ik zeker een goede beslissing ga nemen of te wel die heb ik al gemaakt als het clomid wordt is het goed en ook als het ivf of wat anders gaat worden, het lucht op dat ik nu dan ook echt weet wat ik wil, je groeit ook zo in dit proces..

lfs Mickey

dan heb je eindelijk weer een beetje houvast, he? en inderdaad ik herken het wel, je gaat erg ver in je kinderwens, maar ja wat is ver als je het graag wilt~!? voor ons is dit ook maar het begin en we hebben er gewoon veel voor over. je wilt toch alles proberen zodat jeje niet hoeft af te vragen; had ik maar..

heel veel succes, de 10e en dat er maar heel goed nieuws uitmag komen!

hoooiii mick...

Je hebt helemaal gelijk elk kind dat geboren wordt is uniek en zelf wil je dat ook heel graag nog een keer mee maken en daar heb je veel voor over en dat is heel normaal. We gaan er allemaal voor... Ik hoop dat het voor jou niet zo ver hoeft te komen en dat clomid al volstaat of eventueel iui. Ik ga voor je duimen 10 juni tot ze blauw worden.
Ik hoop dat ik je wat op kan beuren en de tijd naar 10 juni snel gaat. Jij bent altijd heel goed in opvrolijken echt waar je doet dat geweldig dat wilde ik even zeggen.

liefs rozemarijn

Hallo Mickey,

Wat zal het een lekker gevoel zijn dat je het nu weer uit jezelf geworden bent en dat na 24 dagen al. Gefeliciteerd meisje! Ik ben zeer benieuwd wat je gyn gaat zeggen de 10e was het maar vast zover. Ik hoop voor je dat je met Clomid mag beginnen.

Prettig weekend!
Liefs
patricia

Heee Petra,

Bedankt voor je reactie, ben het helemaal met je eens, als je een kindje wilt om er dan alles voor over te hebben is logisch, vindt het ook zo goed en positief dat van jou dat jullie niet opgeven dat is ook mijn instelling blijf positief, en we blijven elkaar hier steunen, het is fijn dat we dat doen.

Wanneer ga jij weer beginnen met hormonen, en ga je op voor de tweede icsi, of heb je nu eerst een maandje rust?

lfs Mickey

Heeee Rozemarijn,

Bedankt voor je mailtje, klopt ik hoop zo dat het alleen bij clomid blijft of iui, maar goed misschien zegt de gyn wel heel wat anders ach het is nu gissen van wat er gaat gebeuren maar zal toch echt af moeten wachten wat hij gaat zeggen, geduld hebben he, dat leren we hier allemaal wel he.

Maar hoop op het goede nieuws clomid of iui, positief denken en dan gebeurd dit ook.

Bedankt dat je vindt dat ik zo positieve  berichtjes achter laat, weet je zo ben ik ook echt ben altijd positief, en hoop gewoon echt dat iedereen en ook iedereen hier zwanger zal worden. Soms denk ik wel eens als ik al die verhalen lees, van meiden die bezig zijn om zwanger te worden van hun eerste kindje, dan denk ik  van Mickey je moet je gelukkig prijzen met 1 kindje en het accepteren want meer is het niet toch, jeetje je begrijpt me wel denk ik. Maar goed het is nu even afwachten wil gewoon later niet spijt krijgen van had ik maar..

Hoop dat je goed nieuws krijgt vandaag. duim en denk aan je..

Vind jou ook een toppertje hoor Rozemarijn, je bent ook zo lief voor alle andere meiden, maar goed we zullen elkaar er door sleuren ok..

liefs en knuf van mij

Heee Patricia,

Dat had ik nu ook was zo blij joh om na 24 dgn weer ongi te worden. Hoop idd dat ik aan de clomid ga, maar hoor het de tiende laat het weten hoor. Alles verder goed met jou ?? Ben je al begonnen met de provera. Volgens mij zou je daar mee beginnen toch?? Weet het niet meer zeker.

Heel fijn weekend en  spreek je snel weer hier ok.

lfs Mickey

Terug
Bovenaan