Nog 1 week te gaan en dan is het zover 10 juni naar gyn

Heeee Noortje,

Klopt op eens is het niet meer zo lang wachten, moet zeggen dat de tijd toch om gevlogen is!!

Maar goed wil me er ook niet al te veel mee bezig zijn, en probeer het los te laten en lekker ook te genieten..

Alles verder goed met jou??

lfs Mickey

Hey meisje,

Het gaat goed hoor met mij. Ben verleden week woensdag met de Primolut begonnen. Ik merk dat zodra ik zo'n tabletje heb geslikt ik meteen het eerste  uurtje in een dipje beland. Echt niet tof, maar ja het is voor het goede doel zullen we maar zeggen hè. Het is maar goed dat ik ze 's ochtends vroeg en voor het naar bed gaan moet nemen, dan kom ik over het algemeen niet te veel mensen tegen. Nog twee dagen en dan ben ik er weer vanaf en dan maar weer afwachten..... Aan het einde van de maand moet ik weer naar de gyn. Heb alvast maar een afspraak gemaakt, dan weet ik weer een beetje waar ik aan toe ben.

Liefs
patricia

Heee lieve Patricia,

Dat was Primolut!! waar is dat precies voor om je ongi weer op te wekken!! Goed dat je het ook s'avonds mag innemen, want hormonen doen heel wat he met je lichaam. Toen ik provera moest slikken had ik nergens last van, voelde me er heel erg goed onder, soort drug vond ik het. Het gekke is dat ik nu twee maanden een fantastische ongi heb gehad, dit ga ik wel doorgeven aan de gyn vrijdag ben benieuwd wat hij gaat zeggen, of zou het een toevalstreffer zijn geweest of komt het toch dat ik nu meer rust neem, ik denk dat het daardoor komt. Succes nog even met slikken, en spreek je weer snel hier ok.

Liefs Mickey

Terug
Bovenaan