nog 1 weekje

Mijn laatste werkweek start over precies 40 minuten!!! Heerlijk! Vrijdag lekker een weekje naar Italie, flink uitrusten en als we dan thuis zijn, mag de baby van mij komen hoor! Hihi!
Ik ben bang dat ik wel moet afkicken van het werk ;s !! Maar goed, ik zie er ook wel ontzetten naar uit om straks heerlijk te genieten!!!
Voor iedereen die nog werkt: nog een klein poosje en dan zijn we állemaal met verlof, dus nog ff doorbijten!!!!
Voor iedereen die al verlof heeft: enjoy enjoy enjoy!!!

Liefs Kim 34weken

Veel succes en plezier met je laatste werkweek.
En jeetje nog een weekje naar italië toe??!!!
Nou daar ook lekker genieten meid. En dan heerlijk genieten van je verlof.

Liefs marielle 35 weekjes

Zo heerlijk je laatste werkweek!
En dan nog een vakantie in het voorruitzicht, lekker van genieten.

Ik zou eigenlijk 4 weken van te voren met verlof gaan, maar dat is niet gelukt.
Ben nu aan het bijkomen van de hoest etc en heerlijk aan het genieten van me verlof!

Succes je laatste weekje! Afkicken zal best lukken ;-). Ik ben al even thuis en ook al heb ik veel plezier in mijn werk en is het belangrijk voor me, ik kan er nu goed me leven om thuis te zijn. Onder invloed van hormonen wordt mijn wereldje toch steeds kleiner. Lekker genieten straks!
x Taraneh

Heerlijk hoor je laatste weekje!
Alvast gefeliciteerd ;-)

Ik dacht ook dat ik vreselijk zou moeten afkicken maar het viel me 100% mee.
Wel mijn vervanging in de 1e week thuis nog telefonisch ondersteund maar daarna mijn werk los gelaten... heerlijk!!

Geniet lekker van je verlof, wat een super start met een weekje Italie!!

Groetjes,
Anne 37w 4d

Jaaaa ik zit in hetzelfde schuitje.
Deze week nog even, en dan gewoon tot tweede week juli niet meer.
Denk dat ik ook vreselijk moet wennen. Sinds mijn 19de altijd fulltime gewerkt. En nu dadelijk maaaaaanden thuis.
Ik verwacht mijn vervanger ook nog wel eens aan de telefoon, maar dat vind ik helemaal niet erg.
Nog lekker en weekje Italie ook. Fijn hoor.
Succes met je laatste week.

Groetjes,
Margreet

Terug
Bovenaan