nog 1 weekje

Hahaaa wat heerlijk hè. Hier ook verlof sinds 2 dagen. Ik vind het helemaal relaxed. Voel me prima, nergens last van. Dus baby mag voorlopig lekker blijven zitten :) We krijgen het straks nog druk zat. Kan moeders lekker nog wat leuke dingen doen met 1 kindje.

Nog effe aftellen en dan kan jij ook maaaaandanlang gaan relaxen en lekker tutten met je kindje straks. (Da's soms niet echt relaxed in het begin, maar dat zien we dan wel weer :))

Heerlijk he! Ik heb afgelopen donderdag voor het laatst gewerkt en vandaag is de eerste dag dat ik écht vrij ben (dit is normaal een werkdag). Het bevalt al goed hoor! :)

Groetjes!
Martha

36w3d

Nou, zo te lezen maak ik me druk om niks en gaat dat met het verlof wel goedkomen......we'll see, haha!!!
En ja, ik ben écht maaaaaaaaanden thuis, want mijn 1e officiele werkdag is pas weer 23 augustus :eek: !!!! Zomervakantie (ben juffie he?!)!!
Nog 4 dagen, haha!

liefssss

Hahaha, nou, ik moet mezelf echt dwingen om niet mail te gaan checken enzo... En als mijn vriend thuis komt met verhalen over zijn werk dan mis ik het wel dat ik alleen kan zeggen 'ik heb vandaag op de bank gelegen en Oprah gekeken'. Maareh, mijn gezondheid is echt 200% verbeterd nu ik zwangerschaps verlof heb.

23 augustus?!? Wow! Dat klinkt wel goed! En dan eerst nog lekker naar Italie. Geniet er van!

Terug
Bovenaan