nog 12 nachtjes....

En dan is papa er weer!!

Dan zitten er bijna 5 maanden op!!
Ik ben niet zo erg (schrijf) actief op t forum, maar ik vind t echt helemaal niets dit forum, ik lees wel mee hoor, maar t is zo onoverzichtelijk. Ik kijk uit naar t definitieve forum..

Duss ik denk ik zet weer eens wat neer. Hier gaat alles goed. De uitzending is dus bijna op zijn eind en mijn neus hersteld ook goed. birgit is 2 en eigenwijs en begint steeds meer te praten :) maar MAMAAAA blijft favouriet..

OJA en ze slaapt door!!!!! ik loop bij een pedagoog en dat helpt echt! Een enkele nacht niet, maar daar kan ik wel tegen als die hard :) ze is alleen wel erg vroeg wakker, zo tussen 5 en 6 maar ze mag er pas om half 7 uit als t lampje aan gaat. Over een paar weken komen er rolluiken dus dat gaat vast ook helpen.

Nou tot zover mijn up date!!

doeiiiii Evelien

Hey Evelien,

OOOW wat zullen jullie blij zijn als we 12 nachtjes verder zijn (en ik ook, want wij gaan dan volgens mij op vakantie zo even uit het blote hoofd, 7 augustus as. vertrekken we)!!!
ik vind dit forum ook niets hoor en lees veel, maar reageer bijna niet (slechte ik!).
Lekker he, zo'n kleine kletskous in huis, hier hetzelfde hoor. Ze praat alles na en vamiddag waren we op een kraamfeest en op een gegeven moment kwam ze huilend naar me toe 'mama, kindje nuna duwt' Nou, dat was erg duidelijk; een kindje had haar geduwd! hihi!
Fijn dat Birgit 's nachts doorslaapt, dan kun je zelf ook wat meer hebben toch?

Nou, succes met de laatste loodjes

x miranda

Jezus, ik typ net een heel lang verhaal, ik klik op verstuur en het is weg!
De korte versie nu dan maar; Wat fijn dat je ventje over 12 nachtjes thuis komt! En wat tof dat Birgit 's nachts meestal doorslaapt; dan kun je zelf ook overdag wat meer hebben toch?

Succes met de laatste loodjes

x miranda

wat een rotforum; ik heb 3x op je topic gereageerd en 3x was het weg, en mijn verhaal werd steeds korter, dus nu heeeeel kort;
SUCCES MET DE LAATSTE LOODJES!!

sorry voor mijn korte reactie, maar ik ga niet voor de 4e keer een heel verhaal typen!

x miranda

haha Miranda...het staat er wel gewoon...even geduld

Maar Evelien wat fijn dat de uitzending er alweer bijna op zit! Kan me voorstellen dat jullie aan het aftellen zijn. En natuurlijk ook erg lekker dat Birgit nu doorslaapt, dat scheelt toch weer.

Alvast een hele fijne thuiskomst voor jullie allemaal!
Groetjes Tamar

Wat geweldig dat je man straks thuis is!!! En wat goed dat Birgit doorslaapt!! Wat kun je radeloos worden van die slapeloze nachten he! Gaan jullie wat leuks doen over 12 nachtjes of is het vooral uitrusten en lekker samen zijn?

gr.Ing

Ik ben zo ontzettend blij voor jullie dat manlief alweer bijna terug is. Wat zijn 5 maanden dan ontzettend lang he. Heerlijk als je de dagen af kunt gaan tellen, dan komt het einde in zicht. Ga je hem in Eindhoven van airport afhalen? Omroep Brabant doet daar altijd verslag van en ik vind het zo ontroerend om het te zien.

groetjes Linda

Het is inderdaad vrijdag 7 augustus als hij terug komt! Het zijn nu nog 11 nachtjes :) ik heb nog wat dingetjes afgesproken dus ik kom de tijd wel door.. ik denk dat die vrijdag het langs duurt aangezien hij 's avonds pas landt.. Ik neem wel vrij en ga lekker naar de kapper enzo denk ik! In eerste instantie zou hij pas 16 augustus thuis komen dus het is ineens lekker eerder.
Ik weet nog niet wat we allemaal gaan doen, hij zal eerst wel even moeten wennen, als t lekker weer is gaan we vast lekker dagjes weg ofzo.. 30 aug gaan we 11 dagen naar Mallorca, dus daar kijken we wel naar uit.

@ linda: verslag op omroep Brabant?? nee toch!! Ik hoef niet zo nodig op tv op die manier :)

Terug
Bovenaan