nog 12 nachtjes....

Hoi Evelien,

Voor jou voelt dat vast niet zo, maar ik dacht echt: "Huh, zijn die 5 maanden nu al weer om?"
Voor mijn gevoel was het nog pas geleden dat jullie aan het aftellen waren voor zijn vertrek. Dat bevestigd maar weer eens hoe snel de tijd gaat...
Wel heerlijk dat hij er weer bijna is. Zal voor jullie alle drie wel even wennen zijn, maar dat komt zeker goed!

Groetjes, Karin

Haha Evelien,

Ja een verslag op Omroep Brabant. Heb al regelmatig gekeken. Vooral bij het nieuws van Brabant zit altijd een verslag. Kan me voorstellen dat het niet het moment is om gefilmd te willen worden maar voor buitenstaanders is het mooie televisie :) Ik ben dol op alle kids die naar hun vader toerennen en vaders die hun baby's vast kunnen houden die ze nog nooit gezien hebben. Erg he dat ik dat mooi vind. Voor mij is het televisie, voor jou is het je leven. Dat is toch heel anders.

groetjes Linda

Haha Evelien,

Ja een verslag op Omroep Brabant. Heb al regelmatig gekeken. Vooral bij het nieuws van Brabant zit altijd een verslag. Kan me voorstellen dat het niet het moment is om gefilmd te willen worden maar voor buitenstaanders is het mooie televisie :) Ik ben dol op alle kids die naar hun vader toerennen en vaders die hun baby's vast kunnen houden die ze nog nooit gezien hebben. Erg he dat ik dat mooi vind. Voor mij is het televisie, voor jou is het je leven. Dat is toch heel anders.

groetjes Linda

Hoi Evelien,

Wat fijn dat je mannetje alweer snel thuiskomt! Wat zul je je daarop verheugen zeg! Ik denk dat geen enkele meid van ons hierover mee kan praten. Jij doet het echt zo supergoed!! Ik vind het echt knap dat je zolang zonder je man kan, en alles alleen moet doen.
Ik bewonder je hierom enorm meid!
En laat je idd maar lekker verwennen de vrijdag als hij thuiskomt.. Heb je echt verdient hoor!

En ik dacht ook toen ik je berichtje las: Huh?? Zijn die maanden nou al voorbij??
Het zal voor jou idd lang geduurd hebben, maar voor mij was het nog kort (shame on me).

Liefs Deb.

JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!

Aftellen!!!!!!
Wat superfijn dat dadelijk alles weer "normaal" is en jullie weer een gezinnetje kunnen zijn dat samen dingen kan ondernemen!

Heel veel plezier in ieder geval met ophalen, ik heb net digitale tv van UPC besteld dus wie weet kan ik dan omroep Brabant ook wel ontvangen ;p

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan