Nog 15 daagjes wachten :)

Nog 15 dagen en dan EINDELIJK de 20 weken echo. Ik ben zo benieuwd naar pinda 2.0 hoe hij/zij gegroeid is. En of alles in orde is. En begin ook steeds meer te twijfelen of ik wel/niet wil weten. Zei altijd van niet maar ja nieuwsgierig aagje hier hahahaha.

Afgelopen vrijdag naar de bekkentherapeut geweest omdat ik langzaam last kreeg van mijn bekken.
Ze adviseerde me om te gaan stoppen met werken (dit waarschijnlijk omdat ik in de zorg werk en dat best zwaar is voor je bekken) en toen ik naar huis wou gaan omdat ze klaar was en ik de kleine mee wou nemen (moest mee want papa was werken) gaf ze aan dat ik dat niet mocht doen dus pakte ze de maxi cosi van me over en bracht hem naar de auto en zette hem er zelfs in!
Ik had nog echt niet door dat het zo slecht met me ging. Had dan al wel af en toe last van mijn bekken en dacht beter vroeg dan laat beginnen met therapie. Maar had dit toch echt niet verwacht!!!
Zit dan ook in dubio omdat mijn hart en verstand dus 2 verschillende dingen zeggen. Ga dinsdag even met de HA bellen en vragen wat hij er van vind. En daarna dan maar met mijn teamleidster om de tafel.
 
Klinkt lastig dat je dagelijks gewone dingen moet laten vallen,gelukkig weet je wel waarom :) . Er zal ook wel een stuk uitvoorzorg aan vast zitten,maja je moet toch uit de voeten kunnen met je kind EN je zwangerschap,dus ik denk dat ik jedubio begrijp
 
Leuk het vooruitzicht (en spannend) van de 20 weken echo. Wij hebben hem 18 april.

Heb je al met je werk gesproken over minder / stoppen / ander werk?
Neem echt advies van de therapeut aan. Werken kan je altijd nog, als je straks helemaal niks meer kan omdat je te lang doorgaat dan is het pas echt vervelend.

Ik ben in mijn 1e zwangerschap te lang doorgegaan, wel andere klachten, maar uiteindelijk moest ik in het ziekenhuis blijven en dan sta (nou ja lig eigenlijk) je daar. Niet heel fijn.
 
Terug
Bovenaan