nog 1x fruitvraag!

Hoi allemaal,

Het is al eens eerder aangesneden, maar ik wil toch nog graag eens meer weten.

Ik geef onze zoon een half potje Olvarit fruit in de ochtend, hij vind het heerlijk!
Maar nou lees ik hier en daar dat je toch beter kan wachten ivm kans op allegrieen.
Nou heeft onze zoon al lichte eczeem op zijn hoofdje.(behandel ik met balneum in bad en lanettecreme op zijn huidje)
Dus ik begin ernstig te twijfelen.
De eczeem had hij overigens al voordat we met fruit begonnen!!!!
Wanneer zijn jullie begonnen en waarom?
Of waarom wacht je juist nog even?
Gr Moi

Jochem word 18 februari 4 mnd. net voor hij 3mnd werd ben ik begonnen. Ik merkte dat hij niet genoeg had aan alleen zijn flessen. op het KDV krijgt hij nu ook vast om 10uur fruit hapje (vers gemaakt) ik gebruik nu nog Olvarit.Hij vind het heerlijk en het gaat hard stikke goed.

Mearle krijgt sinds vorige week een fruithapje, op het cb raden ze eerst groente aan. Dit is minder zoet anders krijgen ze voorkeur;) Mearle heeft nu peer gehad en wat groente;) omdat ze iedere keer best verstopt zit:( en dit misschien zou helpen (mearle wordt zondag 4 maanden)

Noëlle is van 6 okt wij zijn nu ongeveer 4 weken terug begonnen met fruit en later met groente. Omdat ze er naar ons idee behoefte aan had.
En het gaat nog steeds goed.
Op het buro gisteren verteld dat we al begonnen waren en dit schreven ze op en verder zeiden ze ook niets!

Eline word 18 februari 4 maanden. We hebben het 1, 2 en 3 februari een klein beetje banaan uit potje geprobeerd. Vies vind ze het niet, maar ik ben zelf weer gestopt, ook omdat ze nog op 6 flessen zit van tot 135 per fles.
Officieel is het pas vanaf 4 maanden, maar blijkbaar kan eerder geen kwaad, als ik dit allemaal lees.

onze zoon is van 5 oktober en dus net 4 maanden, vorige week hebben we (voor de leuk) in het weekend een fruithapje gegeven. Heerlijk om dat smoeltje te zien als hij wat krijgt wat hij nog nooit gegeten heeft :) vandaag moeten we naar CB voor zijn 3e prikjes en ga ik gelijk vragen of we al kunne starten met dagelijks groente en/of fruithapje want ik heb het idee dat hij het nodig heeft naast zijn flessen (geven 4 flessen 2x 240 en 2x 210), ik laat het nog wel even weten wat het CB heeft gezegd hierover.

milan is van 23 oktober dus 3,5 maand. Ben van twee weken terug ook begonnen met fruit. Een half potje per dag. Want naar ons idee had ook hij niet genoeg aan zijn flessen en hij zat ook wat onder het gewicht. Milan vind het super lekker. Hij kreeg dan peer. Banaan absoluut niet omdat hij dan weer last krijgt van zijn ontlasting wat niet op gang wil komen en met de peer wel.

Terug
Bovenaan