Nog 2,5 week!! Help!

Over 2,5 week word ik ingeleid! Dan ben ik precies 37 weken. Ik ga het nu toch langzaam aan wel spannend vinden hoor. En zo raar maar nu dit is bevestigd door de arts heb ik opeens weer energie om even vol te houden. Wil weer opruimen en schoonmaken enzo. En nog 1,5 week werken waar ik ook nog steeds met plezier naartoe ga.
Maar heeft iemand hier misschien ervaring met inleiden rond deze termijn? Stel dat m'n lichaam er nog niet echt klaar voor is? Dan moeten ze eerst de baarmoedermond week maken met gel enfant kan zoals ik lees best weleens 1-3 dagen duren. Bij 2 cm ontsluiting kunnen ze pas infuus met weeenopwekkers geven. Iemand verstand hiervan?

Om een lang en ingewikkeld verhaal kort te maken: vanwege het gevaar dat t kleintje in de buik bloedarmoede krijgt. Door bepaalde antistoffen in mijn bloed.
Tot 37 weken zijn de tests waarvoor ik nu elke week in t ziekenhuis zit betrouwbaar. Daarna niet meer Betrouwbaar dus baby beter af buiten de buik.
Snappie?

Ik snap het wel spannend zeg, komt ineens dichtbij.
Ja ook ik ben erg jaloers dit omdat ik heel veel klachten heb en met mij en kleine niet goed ging, zit al sinds september thuis en mag totaal niks doen thuis dus behoorlijk zat vandaar mijn vraag ook hihi.

Geen ervaring mee, maar wat spannend! Ik kan me voorstellen dat je schoonmaak kriebels nu helemaal gaan opspelen. Fijn dat je nog met plezier naar je werk gaat, dan heb je straks extra lang de tijd met je kleintje :)

Wat je zelf schrijft klopt.als ze je inleiden beval je dezelfde dag. Maar als je niet inleidbaar bent, moeten ze je eerst inleidbaar maken en dat duurt meestal wel een paar dagen

Hoi meiden, bij mij gaan ze ook proberen het kindje te halen dmv strippen of inleiden. Maar wil even duidelijk aangegeven dat dit niet alles is. Weeen kunnen veel heftiger zijn en het natuurlijk proces gaan ze tegen in. Het is altijd nog het beste om te wachten tot je kindje denkt, ik wil. Het kindje maakt namelijk een hormoon aan, wanneer hij er klaar voor is. Dit wordt nu kunstmatig gedaan en vaak niet fijn voor de vrouw.
Dus misschien een prettig idee dat er meiden zijn, die eerder mogen, maar voor het bevallingsproces is het niet altijd even fijn.

Natuurlijk klinkt het fijn dat het eerder mag komen, zit zelf ook al maanden thuis. Maar ondanks dat heb ik er ook een gevoel. bij, dat ik liever de natuur zijn gang laat gaan.

@M88: spannend hoor. Heb er nog geen ervaring mee. maar lees het bovenstaande, dat is het gene wat ik lees en heb vernomen van de VK. We moeten het maar op ons af laten komen, en afwachten

Sterkte

x yvonne

Terug
Bovenaan