over 2,5 week is het ongeveer ook mijn beurt met inleiden, maar dan ben ik wel 40 weken
Echt spannend ja, ik kan niet wachten maar tegelijkertijd vind ik het ook eng hoor.
tot die tijd krijgt de natuur de kans en over 1,5 week strippen als mijn lichaam er klaar voor is.
strippen kan toch alleen als je lichaam al wat aangeeft.
Maar moet zeggen dat ik geen schoonmaakdrang en zo echt heb, komt doordat ik het al maanden niet meer kan.
Wel merk ik dat ik vandaag al die #@#$mensen zat ben en zin hebt om koppen met spijkers te slaan of hoe zeg je dat. Ik wil me weer goed voelen, ik wil een prachtige meid in mijn armen hebben en met mijn gezin weer kunnen genieten, ik wil van dat gezeur met de opvang af zijn en ik wil werk beter geregeld hebben.
Thuiszorg komt wel, die bellen me straks terug en die dame hoeft niet meer hier te komen, ik heb besloten dat het gewoon respectloos is hoe ze doet.
Ik heb best goed geslapen voor mijn doen, incl alle keren wakker worden. Manlief vindt het ergens wel leuk,nu zeg ik tenminste weltrusten terug als hij gaat slapen hahahaha
normaal snurk ik dan alleen ff wat harder hihi
Ergens voel je die zenuwen toch wel hoor, ook al hoop je dat het eerder komt......
Maar wat is 2,5 week op 9 maanden???